سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث در استان خوزستان



دعوای خانوادگی در یکی از محلات آبادان منجر به قتل دو برادر شد.

به گزارش  هفتکل  نیوزبه نقل از عصر آبادان؛ حوالی ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۹۳/۲/۳۰ یک درگیری خانوادگی در روستای تنگه (حومه آبادان) بالا گرفته و به تهدید و تعقیب و گریز تا کوی ذوالفقاری آبادان کشیده می شود .

اما ماجرای دعوا به همین جا ختم نمی شود و پس از کش و قوس فراوان ، در حوالی ایستگاه هفت آبادان فردی به نام ع.ح با اسلحه شکاری اقدام به شلیک به دو برادر خانم به نام های الف.م  و م.م  نموده و آنها را به قتل می رساند و پدرشان را نیز مجروح می کند.

آخرین وضعیت جسمانی پدر خانواده ، مطلوب اعلام شده و علائم حیاتی دارد.

گفتنی است پس از اینکه صدای تیراندازی در کوی ذوالفقاری شنیده شد مأموران نیروی انتظامی بلافاصله به محل حادثه اعزام و اقدام به دستگیری ضارب کردند.

* خبر دیگر اینکه در تاریخ همان روز (سه شنبه)، شخصی سوار بر موتور سیکلت مابین منطقه شطیط و کلانتری ۱۸ از وسیله ی خود پیاده شده و فردی مجهول الهویه را به ضرب چاقو مصدوم و اقدام به فرار میکند که بلافاصله مأمورین انتظامی متوجه موضوع شده و پس از تعقیب وی را متوقف و دستگیر کردند.

گفتنی است بیمارستان ۱۷ شهریور صحت موضوع را تأیید و فرد آسیب دیده را که جراحت سطحی داشت پس از مداوای سرپائی مرخص نمود.

جزئیات این خبر توسط نیروی انتظامی مورد بررسی قرار گرفت و دلیل درگیری نیز مسائل شخصی اعلام شده است.

*چند روز پیش هم در خبرگزاری ها اعلام شد که پسر جهانبخش داراب‌پور مربی دروازه‌بان‌های نفت آبادان دراثر اصابت گلوله کشته شد.

وی در پادگانی واقع در اهواز خدمت می‌کرده است که با اصابت گلوله در محوطه پادگان کشته شده است. کادر فنی استقلال خوزستان نیز برای عرض تسلیت در منزل داراب‌پور حضور بهم رسانده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد