سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



سومی تیم دو و میدانی جانبازان و معلولان خوزستان در لیگ کشوری
ورزشی  15:40:28 1393/03/05
933-3481-5 کد خبر
RSS :: پرینت

تیم دو و‌ میدانی جانبازان و معلولان خوزستان در لیگ باشگاهی کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

سیدحدیث صالحی‌بیدارگاه، سرپرست تیم دو و میدانی بانوان استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان در مواد تخصصی پرتاب‌ها از دوم تا چهارم خردادماه در تهران برگزار شد.

 

وی درباره نتایج بخش بانوان گفت: هاشمیه متقیان و فریبا داوودی هر دو در کلاس 56 پرتاب نیزه به ترتیب اول و دوم شدند، الهام صالحی و شهلا حبیبی هر دو در کلاس 54 پرتاب نیزه به ترتیب در مکان‌های اول و دوم قرار گرفتند و زهرا کیانی‌زاده در کلاس 53 پرتاب وزنه اول شد. 

سرپرست تیم دو و میدانی بانوان خوزستان درباره نتایج بخش آقایان نیز عنوان‌کرد: عبدالرضا جوکار در کلاس 53 پرتاب وزنه قهرمان شد، عبدالنبی نواصر در کلاس 44 در پرتاب وزنه اول و در پرتاب دیسک سوم شد و همچنین احمد عفراوی در کلاس 46 پرتاب نیزه ایستاده در مکان اول ایستاد. 

وی افزود: صادق بیت‌سیاح در کلاس 40 پرتاب‌های دیسک و وزنه به قهرمانی رسید، یوسف نیسی در کلاس 54 پرتاب وزنه دوم شد، سیداحمد سبحانی در کلاس CP2 پرتاب وزنه در جایگاه نخست قرار گرفت، علیرضا بسحاق در کلاس 52 پرتاب دیسک سوم شد و عارف امیدی در کلاس 44 پرتاب نیزه در مکان دوم ایستاد. عارف خسروی‌نیا و سیدعلی موسوی نیز مربیان تیم بودند. صالحی‌بیدارگاه خاطرنشان‌کرد: تیم خوزستان در هر دو بخش آقایان و بانوان این رقابت ها در جایگاه سوم قرار گرفت.




قضاوت داور خوزستانی در مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی
ورزشی  13:51:28 1393/03/05
933-3381-5 کد خبر
RSS :: پرینت

اردوان صاحب، داور المپیکی در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی قضاوت می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اردوان صاحب، داور خوزستانی در این پیکارها که 29 و 30 خردادماه در شهر قزوین برگزار خواهد شد، قضاوت خواهد کرد.

 ۲۱ داور در مرحله نهایی انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی قضاوت می‌کنند.



دعوت ورزشکار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی سپک‌تاکرا
ورزشی  13:22:13 1393/03/05
933-3281-5 کد خبر
RSS :: پرینت

ورزشکار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی سپک‌تاکرا فراخوانده شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- سعید آسیابان از خوزستان به این اردو که از 11 تا 22 خردادماه در استان گلستان برگزار می‌شود، دعوت شده است.تیم‌ملی سپک‌تاکرا خود را برای شرکت در بیست‌و‌نهمین دوره رقابت‌های جهانی که 13 تا 19 مردادماه در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.




ویسی با استقلال‌خوزستان تمدید کرد
ورزشی  10:52:20 1393/03/05
933-3181-5 کد خبر
RSS :: پرینت

عبدالله ویسی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در باشگاه استقلال‌خوزستان برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

 

علی پورکیانی، قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان با اعلام این خبر، گفت: ویسی امروز صبح در باشگاه حضور یافت و قرارداد رسمی خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

 

به گزارش ایسنا،‌ تمرینات تیم فوتبال استقلال خوزستان قرار است از 31 خردادماه در اهواز آغاز شود و به گفته ویسی، این تیم در فصل جدید با ترکیب دگرگون شده‌ای پا به رقابت‌ها می‌گذارد.

 

استقلال خوزستان فصل گذشته و در اولین حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر کشور، در رده دوازدهم قرار گرفت.





پایان مسابقات مینی‌بسکتبال دختران خوزستان
ورزشی  15:53:1 1393/03/05
933-3581-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رقابت‌های قهرمانی مینی‌بسکتبال دختران خوزستان با شناخت تیم‌های برتر به پایان رسید.

 

معصومه ادهمی، نایب‌رییس هیات بسکتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات دوم خردادماه آغاز شد و امروز (دوشنبه) به پایان رسید. در این رقابت‌ها شش تیم به مناسب آزادسازی خرمشهر با یکدیگر رقابت کردند.

 

وی بیان‌کرد: در پایان این مسابقات، تیم سربندر قهرمان شد، نفت آبادان در جایگاه دوم قرار گرفت و اکسین رامهرمز در مکان سوم ایستاد. جام اخلاق هم به نفت امیدیه اهدا شد. تیم‌های هیات آبادان و خرمشهر نیز در این مسابقات شرکت کرده بودند.

 

نایب‌رییس هیات بسکتبال خوزستان با بیان این‌که سطح مسابقات عالی بود، گفت: در برگزاری این رقابت‌ها آموزش و پرورش استان و آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به ما کمک و شرایط و امکانات لازم را برای‌مان فراهم کردند.

 

وی در پایان عنوان‌کرد: این مسابقات انتخابی تیم استان و آموزش و پرورش نیز بود. مسابقات منطقه‌ای کشور قرار است هفته اول تیرماه برگزار شود که هنوز مکان آن مشخص نشده است. در این رقابت‌ها با استان‌های یاسوج، فارس، بوشهر و هرمزگان هم‌گروه هستیم. مسابقات کشوری آموزش و پرورش نیز پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.



 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد