سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی



 درصد هواداران فوتبال را نمی‌شناختند!
انتقاد تند بازیکن فولاد از جو ورزشگاه اهواز
کد مطلب : 43140
گروه ورزشی: مدافع فولاد خوزشتان با انتقاد تند از جو حاکم بر ورزشگاه اهواز گفت: 80 درصد هوادارانی که به ورزشگاه می‌آمدند، نمی‌دانستند فوتبال چیست. آنها فقط می‌آمدند تا فحش دهند و شرایط بسیار سختی بود!
انتقاد تند بازیکن فولاد از جو ورزشگاه اهواز
حسن جعفری در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با اینکه باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرده فصل بعد او را نمی‌خواهد گفت: این موضوع را شنیدم. سالی که گذشت برایم بسیار سخت بود. در 6-7 سال گذشته به اندازه فصل قبل مصدوم نشدم. اول فصل دچار مصدومیت شدم و چند هفته غایب بودم. تا هفته هجدهم بازی کردم اما در دیدار مقابل صبای قم همسترینگ پایم پاره شد.  وقتی این مصدومیت برطرف شد نفهمیدم چرا حسین فرکی به من بازی نداد و فقط همین را می‌دانم که این مسئله دلیل فنی نداشت. 
 
وی افزود: باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرده من را نمی‌خواهد باید این مسئله را بگویم که من هم راضی به ماندن در این تیم نیستم. امروز وقتی شنیدم این مسئله از سوی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اعلام شده بسیار خوشحال شدم چراکه دیگر لازم نیست برای جدایی رضایت‌نامه بگیرم. یکسال قرارداد مشروط با فولاد خوزستان داشتم که دیگر مشکلی نیست. بازی نکردن من در فصل قبل هر دلیلی داشت فنی نبود. این مسئله را به کمک‌های فرکی اعلام کردم. 6 سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم اما امسال کسی در فولاد خوزستان جای من بازی می‌کرد که در پست تخصصی خود به میدان نمی‌رفت. بازیکن سپاهان بودم و به فولاد خوزستان آمدم. این اتفاق بی مصلحت نیست و تجربه خوبی برایم شد. 
 
بازیکن فولاد خوزستان در ادامه تأکید کرد: به همان مکه‌ای که رفتم خدا شاهد است اگر حسین فرکی بود در فولاد خوزستان می‌ماندم و بازی می‌کردم اما از این جو خسته شدم. 80 درصد هوادارانی که به ورزشگاه می‌آمدند، نمی‌دانستند فوتبال چیست. آنها فقط می‌آمدند تا فحش دهند و شرایط بسیار سختی بود. جعفری در پاسخ به این سوال که آیا از انتخاب فولاد خوزستان پیشمان است، اظهار داشت: صد در صد پشیمان هستم. اوایل شرایط کار خوب بود اما مصدومیت ها مشکل ساز شد که این مسئله دست من نبود. مصدومیت مچ پایم از هر یک میلیون نفر برای یک نفر پیش می‌آید بعد از آن هم که در دیدار با صبای قم مصدوم شدم. حتما مصلحت این بوده، سال قبل هرچند برایم سخت بود اما خوشبختانه فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد