سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات در خوزستان



اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد که سرانجام ماراتن انتخاب نفر اول فرهنگ و هنر استان به پایان رسیده و همایون قنواتی برای یک دوره جدید به صندلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تکیه خواهد زد
خوزنیوز: اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد که سرانجام ماراتن انتخاب نفر اول فرهنگ و هنر استان به پایان رسیده و همایون قنواتی برای یک دوره جدید به صندلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تکیه خواهد زد.
بنا به گزارش هایی که تاکنون از سوی مقامات استانداری خوزستان و وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی تائید رسمی نشده اند، همایون قنواتی که گزینه اصلی این وزراتخانه بشمار می رفته، از سوی استانداری خوزستان نیز تائید شده و حکم وی در چند روز آینده اعلام خواهد شد.
همایون قنواتی که تحصیل کرده سینما و از مدیران یک دهه هشتاد در ادارات کل فرهنگ و ارشاد خوزستان، اصفهان و هنرهای نمایشی تهران بود، از تابستان گذشته که زمزمه تغییر مدیرکل فعلی آغاز شد، در ردیف نامزدهای جدی برای تصدی این اداره کل بشمار می رفت. 
سال 1392 در حالی به پایان رسید که برای اهالی هنر و فرهنگ استان، سال چندان دلچسبی نبود. موضوع تغییر مدیرکل ارشاد یکی از مهم ترین موضوعاتی بود که هم این اداره کل را به رخوت و بی عملی کشاند و هم انتظاریک مدیر تازه نفس، جنب و جوش های معمول این حوزه را به حالت تعلیق درآورد.
قنواتی که در بین هنرمندان استان بیشترین پایگاه را نسبت به رقبای خود داشت، بیش از همه از سوی وزراتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد حمایت قرار گرفت. در حالی که گزینه های استانداری خوزستان در این وزارتخانه با کمترین اقبال روبرو شدند، بنظر می رسید که رویه مشخصی برای انتخاب و معرفی مهم ترین مدیرفرهنگی وهنری استان دراستانداری نیز وجود نداشت. به هرترتیب با سرآمدن این ماراتن 10 ماهه، حالا کسی به خط پایان این رقابت رسیده است که با فضا و مشکلات این اداره کل به خوبی آشنا است.
اکنون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نه اعتبارات دوره فرحانی را در کف دارد و نه توجهات دوره خسرو نشان را. آن چه روشن است این که قنواتی برای موفقیت خود راه سختی در پیش دارد. اگر کمک و همیاری وزارت ارشاد و استانداری خوزستان و نیز اهالی هنر و فرهنگ این خطه، با او یار باشد شاید امکان ایجاد برخی از تغییر ها و تحولات لازم برای این مدیر جدید فراهم گردد. این چیزی است که باید در روزها و ماه های آینده شاهد آن بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد