سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار ورزشی برای خوزستان


ارسال به دوستان
تیم پینگ‌پونگ پتروشیمی بندرامام در آستانه قهرمانی
بهار ورزشی خوزستان در انتظار شکوفه‌ای دیگر

تیم پینگ‌پونگ پتروشیمی بندر امام در حالی در دومین دیدار خود در مرحله فینال لیگ برتر به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی می‌رود که شاگردان پیمان حسنی گام نخست را مقتدرانه برداشتند و برای کسب مقام قهرمانی کار ساده‌ای در پیش دارند.

خبرگزاری فارس: بهار ورزشی خوزستان در انتظار شکوفه‌ای دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، پس از قهرمانی تیم‌های شطرنج بانوان و تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در رقابت‌های لیگ برتر کشور اینک نوبت به تیم پینگ‌پونگ این باشگاه رسیده تا بتواند بهار ورزشی خوزستان را در آستانه شکفتن شکوفه‌ای دیگر قرار دهد.

بندر امامی‌ها که نوشاد عالمیان و محمد اخلاق‌پسند را به عنوان دو چهره برتر پینگ‌پونگ کشور در اختیار دارند، عزم خود را برای بالا بردن سومین جام قهرمانی امسال باشگاه پتروشیمی جزم کرده‌اند و در این راه گام نخست را با اقتدار برداشتند و با کسب پیروزی 6 بر 2 در دیدار نخست فینال کار ساده‌ای را برای قهرمانی در این رقابت‌ها در پیش دارند.

تیم پتروشیمی بندر امام در دومین دیدار خود در فینال این رقابت‌ها فردا دوشنبه پنجم خردادماه در تهران به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی می‌رود تا کار کرده را تمام کند و جام قهرمانی لیگ برتر پینگ‌پونگ کشور را بالای سر ببرد.

شاگردان پیمان حسنی در صورت باخت 6 بر 2 نیز قهرمان این دوره از رقابت‌ها خواهند شد. اما در این فصل از رقابت‌های ورزشی، استان خوزستان در رشته‌های مختلف خوش درخشید تا با قهرمانی‌های پیاپی تیم‌های ورزشی این استان زرخیز، اصطلاح «بهار ورزشی خوزستان» بر سر زبان‌ها بیافتد.

قهرمانی تیم نفت امیدیه در مسابقات لیگ برتر واترپلوی کشور، قهرمانی نفت مسجد سلیمان در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال و صعود این تیم به لیگ برتر، قهرمانی فولاد خوزستان در مسابقات لیگ برتر فوتبال، قهرمانی تیم بسکتبال نفت آبادان در لیگ دسته یک و صعود این تیم به لیگ برتر، قهرمانی تیم شطرنج بانوان و قهرمانی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در رقابت‌های لیگ برتر کشور و افتخارآفرینی دیگر ورزشکاران خوزستانی در دیگر تیم‌های ورزشی، بهار ورزشی این استان همیشه قهرمان را رقم زده است.

و این نشان‌دهنده آن است که اگر برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری مناسبی در ورزش صورت بگیرد، بدون تردید این عنوان‌ها و موفقیت‌ها در دسترس و قابل تکرار خواهد بود، مسئله‌ای که شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام، نفت مسجد سلیمان، پالایش نفت آبادان، نفت امیدیه و فولاد خوزستان آن را به خوبی به اثبات رسانده‌اند.

اما این استان زرخیز بدون شک ظرفیت‌های نهفته فراوان دیگری در خود دارد که با توجه و حمایت بیشتر به شکوفایی خواهند رسید و افتخارات خوزستان و خوزستانی را دوچندان و مضاعف خواهند کرد.

وجود غول‌های متمول اقتصادی در استان خوزستان نظیر منطقه آزاد اروند، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، شرکت‌های متعدد پتروشیمی در شهرستان بندر ماهشهر و ... هرکدام می‌توانند با حمایت و پشتیبانی از یک رشته ورزشی، ورزش خوزستان را نه تنها در کشور بلکه در سطح آسیا و جهان افتخارآفرین و برترین کنند.

-------------------------------

یادداشت از: فرشاد آل‌ناصر

-------------------------------

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930304000850#sthash.rQRJT8Bl.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد