سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان


ارسال به دوستان
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در گفت‌و‌گو با فارس:
شایعه وجود خفاش شب در خوزستان دروغ محض است/با شایعه‌سازان برخورد می‌شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: ربودن و قتل دختران از سوی باند خیالی خفاش شب وهابی در استان خوزستان شایعه و کذب محض است.

خبرگزاری فارس: شایعه وجود خفاش شب در خوزستان دروغ محض است/با شایعه‌سازان برخورد می‌شود

سیدرحمان موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه در چند روز گذشته خبری از طریق شبکه‌ای اجتماعی بین مردم رد و بدل شده مبنی بر وجود خفاش شب وهابی که در حال ربودن و کشتن زنان است.

وی ادامه داد: ریشه این خبر از استان هرمزگان و شهر بندرعباس کلید خورد که فردی تنها برای ماجراجویی اقدام به انتشار این خبر واهی در شبکه‌های اجتماعی کرد که متاسفانه این خبر بازخورد گسترده‌ای دربین مردم عادی ایجاد کرد که خوشبختانه با درایت نیروهای پلیس فتا این فرد بازداشت و به غیرواقعی بودن آن اعتراف کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان خاطرنشان کرد: بر اساس اعتراف متهم در بازجویی های انجام شده وی تحت تاثیر شبکه های خارجی و با هدف القای ناامنی در جامعه این موضوع را پایه گذاری و دنبال کرده است. خوشبختانه به دلیل هوشیاری و درایت نیروهای امنیتی در استان خوزستان امنیت کامل برقرار است و مردم اصلاٌ تحت تاثیر این شایعات ساختگی قرار نگیرند.

موسوی افزود: پلیس فتا با بسیج امکانات خود در حال پیگیری و شناسایی شایعه‌سازان در سطح استان خوزستان است و بزودی با عوامل انتشار این اخبار کذب برخورد قاطع خواهد شد.

وی در خصوص عکس زن منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی که یک چشم و دهان وی دوخته شده نیز گفت: این عکس قدیمی و  مربوط به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس است و هیچ ارتباطی به کشور ما ندارد.

وی از رسانه‌ها خواست با اطلاع‌رسانی جلوی شایعه‌پراکنی برخی افراد روانی را بگیرند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در پایان گفت: مردم مطمئن باشند با هوشیاری ماموران امنیتی هیچ فردی حتی نمی‌تواند نیت انجام چنین کارهایی را در سر بپرواند چه برسد به آنکه آن را اجرایی کند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930304000474#sthash.aDALxbb2.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد