سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اندیمشک


فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد
کشف یک محموله سلاح قاچاق در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: یک محموله سلاح شکاری قاچاق که از استان‌های شمال غربی قصد ورود به این شهرستان را داشت توسط ماموران این فرماندهی کشف و ضبط گردید.

خبرگزاری فارس: کشف یک محموله سلاح قاچاق در اندیمشک

اکبر کروندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: قاچاقچیان قصد داشتند که این محموله را از استان آذربایجان غربی وارد استان خوزستان کنند که با هوشیاری و تعامل اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان با سربازان گمنام امام زمان(عج) این محموله کشف و ضبط گردید.

وی افزود: قاچاقچیان تعداد 51 قبضه سلاح شکاری تک لول و دو لول از نوع خارجی را به طرز ماهرانه‌ای در یک دستگاه خودرو باری جاسازی کرده بودند که با هوشیاری ماموران سلاح‌ها به همراه یک دستگاه خودرو دیگر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک اضافه کرد: همچنین در این خصوص سه نفر دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کروندی خاطرنشان کرد: با کشف این محموله که دومین محموله کشف شده توسط ماموران این فرماندهی در یک ماه گذشته در این شهرستان است آمار سلاح‌های قاچاق کشف شده به تعداد یکصد و 11 قبضه سلاح رسید.

وی در پایان افزود: از شهروندان درخواست می‌شود که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موارد را سریعا به پلیس 110 گزارش دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فعالیت‌ها و اقدامات نیروی انتظامی اندیمشک در ماه‌های گذشته در زمینه کشفیات و برخورد قاطع با باندهای قاچاق کالا و مواد مخدر زمینه را برای فعالیت آنان در شهرهای شمالی استان بسیار ناامن کرده است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930231001659#sthash.EqpD1q9t.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد