سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



امشب، آخرین فرصت تقوی برای پاسخ به نفت‌مسجدسلیمان
ورزشی  16:42:10 1393/02/31
932-24081-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیرعامل باشگاه مناطق‌‌نفت‌خیز جنوب گفت: مجتبی تقوی تا امشب فرصت بررسی پیشنهاد نفت مسجدسلیمان برای هدایت این تیم در لیگ چهاردهم را دارد.

 

محمد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد:  تقوی تا امشب فرصت دارد که نتیجه بررسی‌هایش را به ما اعلام کند. ما دو روز پیش جلسه‌ای هشت‌ساعته با او داشتیم که جلسه مفصلی بود و روی بند بند برنامه‌ها با یکدیگر بحث کردیم و به نتایجی هم رسیدیم.

 

وی بیان‌کرد: به هر حال تقوی از ما فرصت دیگری هم خواست که روی برنامه‌ها دقت بیشتری داشته باشد و آن‌ها را جمع‌بندی و سپس نتیجه نهایی را به ما اعلام کند که بر همین اساس او تا امشب فرصت دارد که نظر خودش را به ما بگوید.

 

 مدیرعامل باشگاه مناطق‌‌نفت‌خیزجنوب گفت:‌ طی صحبت‌هایی که با تقوی داشته‌ایم، نظرات ما و تقوی نزدیک به هم بوده است و به این‌که او سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان شود، امیدوار هستیم.

 

وی عنوان‌کرد:‌ اگر با تقوی به توافق نرسیم، برنامه‌های بعدی‌‌مان را اجرا می‌کنیم. همچنان گزینه‌های ما برای هدایت تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان بومی هستند و گزینه‌ خارجی در اولویت‌ سوم‌مان قرار دارد.

 




اهواز میزبان کلاس کشوری مربیگری وزنه‌‌برداری
ورزشی  16:12:39 1393/02/31
932-23981-5 کد خبر
RSS :: پرینت

کلاس مربیگری درجه 3 وزنه‌‌برداری کشور در اهواز برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان به شرکت در آن می‌توانند ثبت‌نام کنند.

 

سیدعلیرضا قریشی، رییس هیات وزنه برداری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خوزستان - اظهار‌کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس می‌توانند از روز شنبه، سوم خردادماه با مراجعه به هیات وزنه‌برداری استان واقع در زیتون کارگری، خیابان شهید طاهری، سال نامجو اهواز ثبت‌نام کنند.

 

وی ادامه‌داد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعلات بیشتر نیز می‌توانند با شماره 2243554 تماس بگیرند. علاوه بر خوزستان، استان‌های دیگر نیز می‌توانند در این کلاس شرکت کنند.

 

ریس هیات وزنه‌برداری خوزستان گفت: این کلاس از 26 تا 30 خرداد‌ماه به صورت تئوری و عملی در اهواز برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا روز برگزاری کلاس برای ثبت‌نام مهلت دارند. ظرفیت این کلاس 30 نفر است.

 

وی عنوان‌کرد: داشتن حداقل مدرک دیپلم، کارت پایان خدمت، ارایه احکام قهرمانی، دو قطعه عکس و کپی‌های کارت‌ملی و شناسنامه، مدارک مورد نیاز جهت ثبت‌نام است.




نایب‌قهرمان مسابقات بین‌المللی پرورش‌اندام: رقابت‌ها شلوغ و بی‌نظم بود
ورزشی  14:54:38 1393/02/31
932-23881-5 کد خبر
RSS :: پرینت

نایب‌قهرمان خوزستانی مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ پرورش‌اندام امارات گفت: این مسابقات بیش از حد شلوغ بود و نظم خوبی نداشت.

 

رضا باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات 27 اردیبهشت ماه در امارات زیر نظر فدراسیون جهانی IFBD برگزار شد که من توانستم در وزن 100 کیلوگرم نایب‌قهرمان شوم.

 

وی کیفیت این رقابت ها را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: همه چیز در این مسابقات خوب بود ولی نظم و نوع برگزاری رقابت ها خوب نبود که این موضوع هم به دلیل شلوغی بیش از حد مسابقات بود.

 

این ملی‌پوش خوزستانی بیان کرد: برای اولین بار بود که در یک مسابقه بین‌المللی این تعداد بازیکن شرکت می کرد. در وزن خودم 28 نفر حضور داشتند و در وزن 75 کیلوگرم نیز 55 نفر شرکت کرده بودند و با توجه به تعداد بسیار شرکت کنندگان، مسابقات طی سه مرحله برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه در این مسابقات بدن شرکت‌کنندگان خیلی نزدیک به هم بود، عنوان کرد: از جمله دلایلی که باعث شده بود استقبال بسیاری از این رقابت ها شود، این بود که جایزه مسابقه نقدی بود و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 15، 10 و 5 هزار درهم جایزه نقدی اهدا می شد. علاوه بر جوایز نقدی هم، حکم بین‌المللی و جهانی به نفرات اول تا سوم اهدا شد.

 

باقرزاده خاطر نشان کرد: علاوه بر جایزه نقدی و حکم، با توجه به اینکه چهار شرکت بزرگ مکمل‌سازی اسپانسر رقابت ها بودند، به تناسب عنوان های اول تا سوم، به نفرات برتر مکمل دادند.

 

وی در ادامه گفت: روز قبل و بعد از برگزاری این مسابقات، سمینارهای مکمل‌شناسی و تغذیه زیر نظر اساتید ورزشی برگزار و به شرکت‌کنندگان مدرک بین‌المللی نیز اهدا شد.

 

به گزارش ایسنا، علاوه بر رضا باقرزاده، حُر باقرزاده هم از خوزستان در وزن 75 کیلوگرم در این مسابقات شرکت کرده بود که در جایگاه چهارم قرار گرفت.

 

پیروزی تیم فوتسال فرهنگ رسانه آبادان برابر تیم هنرمندان
ورزشی  14:42:40 1393/02/31
932-23781-5 کد خبر
RSS :: پرینت

تیم فوتسال فرهنگ رسانه‌ سازمان منطقه آزاد اروند در یک دیدار دوستانه مقابل تیم‌ هنرمندان به پیروزی رسید.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- سیدجواد هاشمی، محمدرضا عیوضی، مهدی امینی‌خواه، علی عبدالملکی، اصغر همت، حسین سلیمانی، علی آبتین، مهدی گلستانه، دکتر فرشید فهیم، مرتضی کاظمی و مهدی حب‌درویش از جمله بازیکنان تیم هنرمندان بودند که با هدایت حسین یاریار در این مسابقه حضور پیدا کردند.

 

سعید حافظی، مسعود زبیدی، عبدالله جهان‌نژادیان، علی قنواتی، محسن نکویی، مسعود گادار، پویا حاتمی، حمید دانش و بهروز نشان نیز از جمله بازیکنان تیم فرهنگ رسانه‌ سازمان منطقه آزاد اروند بودند که با هدایت مظفر شاملی در این رقابت شرکت کردند. امید شریفی‌نسب و لطیف جنامی، از فوتبالیست های پیشکسوت  آبادان نیز برای تیم فرهنگ رسانه‌ سازمان منطقه آزاد اروند بازی کردند.

 

این دیدار در پایان وقت قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و در پایان تیم فرهنگ رسانه سازمان منطقه آزاد اروند با حساب 9 بر 8 تیم هنرمندان را شکست داد.

 

این مسابقه روز دوشنبه، 29 اردیبهشت ماه در آبادان برگزار شد. تیم‌ملی فوتبال هنرمندان از پنجم خردادماه در اولین دوره رقابت‌های جام جهانی مسکو شرکت می‌کند.






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد