سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار استانداری خوزستان



دفاع تمام قد استاندار از تیم فولاد؛
اخطار می‌دهم که هیچ کسی حق تعرض به مجموعه‌های ورزشی خوزستان را ندارد
سیاسی  11:18:15 1393/02/31
932-3973-5 کد خبر
RSS :: پرینت

استاندار خوزستان با اشاره به موفقیت های تیم فوتبال فولاد خوزستان، هشدار داد که هیچ کسی حق تعرض به مجموعه های ورزشی این استان را ندارد و از این پس کانون وکلای استان حامی حقوق ورزشکاران خوزستانی خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه خوزستان-دکتر عبدالحسن مقتدایی در جلسه شورای اداری استان خوزستان که عصر سه شنبه 30 اردیبهشت برگزار شد، با اشاره به مرور فعالیت دستگاه های اجرایی استان در جلسات شورای اداری، اظهار کرد: چرا باید به جایی برسیم که شرح وظایف را مرور کنیم؛ هر کسی باید وظیفه خود را بداند و در چارچوب وضع شده در قانون به وظیفه خود عمل کند و رضایت مندی مردم برای ما اصل باشد.

 

وی با اشاره به جاذبه های گردشگری خوزستان، افزود: با ساماندهی خیابان انوشه و تولید فلافل در استان به عنوان یکی از مواد غذایی بومی منطقه، می توان به اشتغال و رونق گردشگری دست یافت و همچنین با این کار مانع عرضه غیربهداشتی اینگونه مواد خواهیم شد. با تلاش شورای شهر و شهردار می توان منطقه لشکرآباد را به صورت زیبا طراحی کرد که هم مردم آن منطقه و هم مردم شهر از این منطقه به خوبی استفاده کنند.

 

مقتدایی با اشاره به لزوم توجه و رسیدگی به رستوران های بین راهی، تصریح کرد: دستگاه های متولی باید در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند تا مراکز خدماتی و رستوران های بین راهی در شرایط بهداشتی بهتری قرار بگیرند.

 

استاندار خوزستان با اشاره به برگزاری مراسم نکوداشت نمایندگان فقید و شهید استان خوزستان در ادوار مختلف مجلس، خاطرنشان کرد: با بررسی هایی که انجام شد متوجه شدیم که خانواده های برخی از این نمایندگان اکنون در شرایط مناسبی نیستند که این شرایط زیبنده جمهوری اسلامی نیست. پس از مشورت های فراوان به این نتیجه رسیدیم که مراسم نکوداشتی برای نمایندگان ادوار استان خوزستان برگزار شود و این مراسم در روز دهم خرداد و با حضور حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: برخی مناسب ها از جمله دوم مهر که سالروز بمباران آموزش و پرورش آبادان است و در آن روز تعداد زیادی از معلم ها و دانش آموزان شهید شدند، فراموش شده است. این روز را باید گرامی داشت و می توان روزی با عنوان معلم های شهید استان خوزستان ثبت کرد.

 

مقتدایی با اشاره به برخی اقدامات از جمله پروژه فرودگاه مسجدسلیمان، گفت: در خصوص موضوعاتی مانند خودروهای پلاک اروند و فرودگاه مسجدسلیمان عزم ما جزم است و این موارد را پیگیری می کنیم. در خصوص پروژه فرودگاه مسجدسلیمان کار قطعیت پیدا کرده و 10 میلیارد تومان نیز اختصاص یافته تا نیاز مردم منطقه تامین شود.

 

 

مقتدایی با اشاره به قهرمانی تیم فولاد خوزستان در رقابت های لیگ برتر کشور خاطرنشان کرد: وقتی موفقیتی در نقطه ای از کشور اتفاق می افتد، اگر با ارزش باشد کم کم شهرستانی و استانی و ملی می شود و پس از آن نیز در سطح بین المللی مطرح خواهد شد. در استان خوزستان نیز اتفاق ارزشمندی رخ داد و پس از زحمات طولانی مدت مسئولان، یک تیم قابل و با ارزش به نام فولاد خوزستان قهرمان و سپس راهی مسابقات آسیایی شد. بارها پیش آمده که تیم های مطرح کشور راهی بازی های بین المللی شده اند و هیچ تعرضی هم به آنها صورت نگرفته، حال می بینیم که تیمی که از بدو تولدش حاصل زحمات مجموعه هیات مدیره فولاد و هیات مدیره باشگاه بوده، به گونه ای ارزشمند عمل می کند که تا این حد در مردم خوزستان انگیزه ایجاد کرده و 50 هزار نفر را در ورزشگاه غدیر دور هم جمع می کند. در چنین شرایطی می بینیم که افتخارآفرینی های این تیم بزرگ توسط عده ای که وقتی اسم آنها به میان می آید باید استغفار کرد، نادیده گرفته شده و مسایلی مانند معافیت بازیکنان را به میان می آروند!

 

استاندار خوزستان ادامه داد: تخلف های بسیاری در مجموعه های مختلف ورزشی در کشور صورت می گیرد و هیچ کسی اعتراضی نمی کند، آن وقت تیمی با بازیکنانی باغیرت و مسئولانی غیرتمند به جایی رسیده اند و عده ای به جای حمایت، به این تیم حمله می کنند. من به نمایندگی از طرف مردم از کانون وکلای استان درخواست کرده ام و آنها هم موافقت کردند که تمام شخصیت های حقیقی و حقوقی بخش ورزش که افتخار می آفرینند، در صورتی که مورد تعرض واقع شوند وکالت آنها را تقبل کنند. قرار شد کانون وکلای خوزستان به جد پیگیر موضوع باشد و بنده نیز به صدر تا ذیل مجموعه های ورزشی اخطار می دهم که تلویحاً، تصریحا،ً مستقیم، با واسطه یا بی واسطه حق تعرض به هیچ مجموعه ورزشی و هیچ ورزشکار و هیچ مربی و هیچ مجموعه ای در خوزستان را ندارند.

 

مقتدایی گفت: فولاد خوزستان یک تیم خارجی را شکست می دهد و چه غوغا و چه شور و هیجانی و با چه نظمی در استان برپا می شود و این یعنی عرق ملی. تیم نفت مسجدسلیمان نیز با صعود به لیگ برتر افتخار استان شد و این در حالی است که هزینه ای که در استان برای این موفقیت ها می شود در مقابل هزینه دیگر استان ها اندک است. مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان انسانی با فهم ورزشی است و تمام تلاش خود را به کار بست تا تیم را به این مرحله برساند، حال می بینیم که عده ای به او حمله می کنند! آقای فرکی مربی فولاد خوزستان تیم را با آرامش به این مرحله رساند و حق او نیست که به وی حمله شود. آیا اگر این تیم از شهری دیگر با پشتوانه دیگری بود نیز همین رفتارها صورت می گرفت؟

 

استاندار خوزستان افزود: تیم فولاد خوزستان از مواردی است که دیگر ثبت ملی شده و این تیم در مقابل هر تیم خارجی که به میدان برود نماینده ملت ایران است و باید حمایت شود و از این به بعد نیز کانون وکلا خوزستان حامی ورزشکاران این استان خواهد بود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد