سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی


نمایندگان اهواز در مجلس:
روزنامه کارون (فجر سابق) در طول 20 سال فعالیت خود به نوعی بخشی از حافظه تاریخی مردم این دیار محسوب می شود، شاید هنرمندی، نویسنده ای، ورزشکاری، چهره ای و یا مسئولی از هر قومیتی در استان یافت نشود که بخشی هرچند کوچک از بالندگی خود را مدیون این روزنامه نباشد / سید شریف حسینی: من با قاطعیت می‌گویم گزارش مذکور صرفا در جهت حمایت از ورزش و نماینده فوتبال خوزستان بوده و کمترین سوء‌نیتی در تهیه آن نبوده است
خوزنیوز: شنبه هفته جاری گزارشی از بازی تیم فولاد خوزستان و السد قطر و حواشی آن در روزنامه کارون منتشر گردید و پس از آن عده ای آگاهانه با جوسازی و جمعی ناآگاهانه و به علت نداشتن اطلاعات کافی، سعی در تخریب خدمات  این رسانه خوزستانی و دامن زدن به برخی مسائل قومی برآمدند. اینکه در کار رسانه ای از مطلبی واحد به فراخور میل و استنباط خواننده برداشت های متعددی بشود امری اجتناب ناپذیر است اما در این مورد پیش آمده از آنجا که مدیرمسئول و گردانندگان این روزنامه از همکاران قدیمی مطبوعاتی می باشند و شناخت کاملی از دیدگاه های آنها داریم  وارد کردن شبهاتی این چنین را ناروا می دانیم. 
روزنامه کارون (فجر سابق) در طول 20 سال فعالیت خود به نوعی بخشی از حافظه تاریخی مردم این دیار محسوب می شود، شاید هنرمند، نویسنده، ورزشکاری، چهره و یا مسئولی - از هر قومیتی - در استان یافت نشود که بخشی  هر چند کوچک از بالندگی خود را مدیون این روزنامه نباشد.
و مطمئنا  در تخصص، تعهد و نگاه انسانی، دردمندانه و فارغ از مسائل قومی مدیرمسئول و گردانندگان این روزنامه همه همکاران مطبوعاتی و حتی خوانندگان پرشمار «کارون» را متفق القول می یابید.
سخن کوتاه کنیم. خوزستانی های عزیز باید بدانند که رسانه ای مستقل از این دست شاید فراتر از بسیاری نعمات خدادادی، سرمایه این استان به شمار می آید و چه حقوقی که بواسطه عملکرد صادقانه آن احقاق شده است و چه خطراتی که از این استان دفع شده است و نمی بایست تحت هیچ شرایطی این نعمت را از دست داد و یا تضعیف کرد. 
باید دانست برخوردهایی این چنین حداقل تاثیری که خواهد داشت، دلسردی مجموعه بزرگی از خادمان و دلسوزان مردم در جامعه مطبوعات نسبت به حرکت صادقانه و دردمندانه خود است. به همه و خودمان توصیه می کنیم قدرشناس زحمات دیگران باشیم و فرصت سوزی نکنیم.


 نمایندگان اهواز در مجلس: 
روزنامه کارون همیشه حامی منافع استان و اقوام خوزستان بوده است

نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی درباره برخی جوسازی‌های صورت گرفته علیه روزنامه کارون طی روزهای اخیر واکنش نشان دادند.
سیدشریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: طی روزهای گذشته برخی افراد که متاسفانه برخی از آنها اهداف و اغراض خاصی را دنبال می‌کنند با دستمایه قراردادن یک گزارش ورزشی دست به تحرکاتی زده و سعی نمودند این گزارش را علیه یکی از اقوام عزیز خوزستانی نشان بدهند. این در حالی است که من شخصا با شناختی که از مدیرمسوول روزنامه دارم که از اصیل‌ترین چهره‌های مطبوعاتی خوزستان به شمار می‌رود اصولا حتی فکر چنین موضوعی را در ذهن ایشان نمی‌بینم چه برسد به اینکه خدای ناکرده بخواهد روزنامه تحت مدیریتش به اقوام شریف خوزستانی جسارتی نماید.  
حسینی افزود: کارون به دلیل تیراژ بالا حتی یک کلمه و یک جمله‌اش مورد حساسیت و رصد خوانندگان بی‌شمارش قرار دارد و من با قاطعیت می‌گویم گزارش مذکور صرفا در جهت حمایت از ورزش و نماینده فوتبال خوزستان بوده و کمترین سوء‌نیتی در تهیه آن نبوده است؛  اما متاسفانه  عده‌ای سعی نمودند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و با برداشت‌های خاص و بهانه قرار دادن برخی کلمات و جمله‌بندی‌های این گزارش تلاش کردند به اهداف خود برسند. 
وی در خاتمه گفت: کارون حدود 20 سال است همواره حامی مردم و منابع خوزستان و همه اقوام شریف ساکن در آن بوده و به همه شهروندان عزیز که به دلیل احساسات پاک خود و خصوصا در پی جوسازی‌های صورت گرفته برداشت‌های سوء‌ای از این گزارش داشتند صراحتا   می‌گویم کارون از این گونه اتهامات و اغراض کاملا بدور است و تاثیرگذارترین نشریه خوزستانی در حمایت از اقوام و منافع استان خوزستان می‌باشد.
همچنین سیدشکرخدا موسوی دیگر نماینده اهواز در مجلس گفت:  یقینا این سوء‌برداشت از گزارش و شاید هم نحوه چینش و جمله‌بندی بوده و مطمئن هستم مدیریت روزنامه آنقدر به اوضاع و احوال خوزستان اشراف دارد که هرگونه سوء‌تفاهم ایجاد شده را در مطالب بعدی خود برطرف نماید.
موسوی ادامه داد: جوسازی‌های صورت گرفته علیه روزنامه کارون برنامه‌ریزی شده و با اهداف خاص تفرقه‌افکنانه صورت می‌گیرد و مردم شریف استان یقینا دوستان و حامیان واقعی خود را که سال‌ها در خط اول سنگر رسانه‌ای مردم و اقوام این خطه از منافع آنها حمایت بی‌دریغ کرده به خوبی می‌شناسند.
وی افزود: اصولا قابل هضم نیست روزنامه‌ای که همواره از منافع استانی و مردم خوزستان دفاع می‌کند و این موضوع را سال‌هاست به اثبات رسانده و کارکنان و مدیریتش همگی از جوانان و شهروندان همین اقوام عزیز خوزستان هستند بخواهد علیه منافع و فرهنگ مردم استان خود حرکتی انجام بدهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد