سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول


دوچرخه سواری، درس پزشک سرشناس در دزفول

دزفول - ایرنا - استفاده رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از دوچرخه برای رفت و برگشت کاری و تردد در شهر، سبب توجه مردم به این موضوع و گرایش به دوچرخه سواری شده است.

به گزارش ایرنا عبدالرحیم صائمی فوق تخصص ارتوپدی ترجیح می دهد با دوچرخه در سطح شهر تردد کند. 

دوچرخه سواری رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در خیابانهای این شهر برای رفتن به مطب ، محل کار و یا کارهای روزانه توجه بسیاری از شهروندان را به خود جلب کرده است. 

وی انگیزه خود از این کار را ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و تشویق شهروندان به این ورزش عنوان کرد و گفت:به منظور گسترش این فرهنگ از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دزفول خواسته شده حتی المقدور با استفاده از دوچرخه بر سر کار حاضر شوند. 

برخی مدیران و کارکنان ادارات دزفول از جمله مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز برای تردد در سطح شهر از دوچرخه استفاده می کنند. 

افزایش تعداد خودروها در شهر دزفول و ظرفیت محدود خیابانهای هسته مرکزی این شهر که گنجایش حجم زیاد خودروها را ندارند موجب شده تا تردد خودرو در این شهر به سختی انجام شود. 

استفاده از دوچرخه در ده های گذشته در دزفول رونق زیادی داشت اما نسل جوان امروزی ترجیح می دهد حتی برای مسافت های نزدیک نیز بدون زحمت از موتورسیکلت یا خودرو شخصی استفاده کند. 

به منظور تشویق شهروندان دزفولی به دوچرخه سواری طرح واگذاری دوچرخه برای ترددهای درون شهری از سوی شهرداری دزفول در دست پیگیری است.ک/3 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد