سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



معاون امنیتی خوزستان: شناسایی عاملان تیراندازی به دادستان خرمشهردردست اقدام است

اهواز-ایرنا- معاون امنیتی و انتطامی استانداری خوزستان گفت: شناسایی عاملان تیراندازی به دادستان خرمشهر دراهواز که توسط افراد مسلح ناشناس صورت گرفت، توسط تیم های کارشناسی مجرب در حال بررسی و اقدام است .

ˈقدرت الله دهقانˈ دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز خرسندی از سلامت جسمانی دادستان خرمشهر با وجود اصابت گلوله به ماهیچه های صورت این مقام مسوول افزود: ازآن جا که وی درحین شلیک عاملان تیراندازی غافلیگر شده بود، قادر به شناسایی افراد مسلح نشده است.

معاون امنیتی ،انتظامی استان خوزستان با اشاره به این که هنوز معلوم نیست این حادثه به طور حتم ترور بوده باشد اظهار کرد: به محض دریافت اطلاعات بیشتر توسط تیم های کارشناسی ،آخرین خبرها در اختیار رسانه ها قرار داده می شود. 

دهقان تصریح کرد: دراین حادثه که به مجروح شدن دادستان خرمشهر منجر شد، تنها یک ساچمه به ناحیه صورت دادستان خرمشهر اصابت کرد که توسط پزشکان خارج و خطر نیز رفع شده است.

گفتنی است؛ حدود ساعت 23 روز جمعه 26 اردیبهشت جاری ،ˈ علیرضا باویˈ دادستان خرمشهر هنگام رانندگی در حوالی پل پنجم اهواز مورد اصابت گلوله ی تفنگ شکاری از سوی فرد یا افراد مسلح ناشناس قرار گرفت.

وی که از ناحیه صورت آسیب دیده بود به بیمارستان امام خمینی اهواز منتقل و هم اینک وضعیت جسمانی وی مساعد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد