سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان


سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:
قشنگی و جذابیت فوتبال به اتفاقات آن است/ فولاد افتخار ایران است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قشنگی و جذابیت فوتبال به اتفاقات آن است.

خبرگزاری فارس: قشنگی و جذابیت فوتبال به اتفاقات آن است/ فولاد افتخار ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین فرکی امشب پس از حذف تیمش از جام باشگاه‌های آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حریف با هدف برد و صعود به مرحله بعد به اهواز آمده بود و موفق به این کار شد البته با این تفاوت که در هر دو بازی ما شایسته پیروز شدن بودیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: قشنگی و جذابیت فوتبال به اتفاقات آن است و امروز ما بازی را به همین اتفاقات واگذار کردیم.

وی ادامه داد: تجربه حریف با بازیکنانی که در اختیار داشت بر ما چربید حریف بازیکنانی در اختیار داشت که قیمت هر کدام از آنها معادل قیمت همه بازیکنان ما است و ما نباید این بازی را فراموش کنیم.

فرکی متذکر شد: ما به خاطر کم‌تجربگی و آماتور بودن در مقابل حریف در ابتدا دو گل دریافت کردیم و نتوانستیم در نهایت پیروز میدان شویم.

سرمربی تیم فوتبال  فولادخوزستان عنوان کرد:‌ از نظر من بازیکنانم شایستگی خود را نه تنها در لیگ قهرمانان آسیا بلکه در لیگ برتر کشور نشان دادند و امروز همانطور که دیدید از همه لحاظ برتر از حریف بودیم.

وی افزود:‌ از نظر من ما برنده بازی بودیم، چراکه جبران کردن دو گل مقابل تیم باتجربه السد قطر کار بسیار ارزشمندی است.

فرکی یادآور شد: پیش از بازی به بچه‌ةا گفته بودم که اگر حریف از ما جلو بیفتد دست به کارهای تأخیری خواهد زد؛ اگرچه ما خودمان هم در اتلاف وقت مقصر بودیم به نظر من دلیلی نداشت که آن تماشاگر وارد زمین و باعث اتلاف وقت شود این موضوع تا حدودی به ما آسیب وارد کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: باید بگویم در مجموع دو بازی به حریف نباختیم بلکه به بدشانسی خود بازی را واگذار کردیم فولاد افتخار ایران است و نباید از این موضوع غافل شد.

وی خاطرنشان کرد: من در این بازی هرآنچه به نظرم می‌رسید تا گل‌های خورده را جبران کنیم انجام دادم ولی خوب فوتبال است و نمی‌توان کاری کرد البته نباید از استرسی که روی بازیکنانم بود غافل شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930224001559#sthash.1flpmyba.dpuf





لیگ قهرمانان آسیا
فولاد بازنده سربلند/ تشویق رائول توسط تماشاگران فولادی

فولاد از جام باشگاه‌های آسیا حذف شد، اما هواداران این تیم در خیابان‌ها شادی کردند.

خبرگزاری فارس: فولاد بازنده سربلند/ تشویق رائول توسط تماشاگران فولادی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اگرچه تیم فولاد خوزستان عصر امروز با تساوی مقابل السد قطر از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، اما تماشاگران پس از بازی، بازیکنان فولاد را تشویق کردند.

تیم فولاد خوزستان در بازی مرحله برگشت جام باشگاه‌های آسیا مقابل تیم السد قطر به تساوی 2 بر 2 دست یافت و از صعود به دور بعد باز ماند.

در دقیقه 16 بازی نادر الحاج، بازیکن السد دروازه تیم فولاد را برای اولین بار باز کرد همچنین در دقیقه 29 بازی عرفان ابراهیم گل دوم تیم السد را به ثمر رساند.

در ادامه و در دقیقه 75 بازی لوسیانو پریرا از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد این بازیکن در دقیقه 86 بازی برای دومین بار دروازه تیم السد را باز کرد.

حضور بیش از 50 هزار تماشاگر خوزستانی که برای حمایت تیم خود به ورزشگاه الغدیر آمده بودند از مواردی بود که برای چندمین بار در این فصل از رقابت‌ها در اهواز مشاهده شد.

تماشاگران فولادی از دقیقه 30 بازی با تشویق اسماعیل شریفات خواهان به میدان آمدن این بازیکن شدند.

تشویق تیم السد قطر و به ویژه رائول بازیکن اسپانیایی این تیم پس از پایان بازی از دیگر نکات جالب توجه در این بازی به شمار می‌رفت.

انداختن لیزر توسط تماشاگران به چشمان بازیکنان تیم السد قطر موجب شد که داور بازی به مدت 2 دقیقه بازی را قطع کند.

در دقیقه 75 بازی عبدالکریم حسن از داوری بازی کارت زرد دوم را دریافت و از میدان اخراج شد؛ این بازیکن در نیمه اول یک کارت زرد دریافت کرده بود؛ همچنین عبدالله کرمی دیگر بازیکن اخطاری این میدان بود.عدم امکانات مناسب برای خبرنگاران جهت پوشش اخبار از مواردی بود که برای چندمین بار در ورزشگاه غدیر به چشم می‌خورد.تیم فولاد خوزستان اگرچه در مرحله اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کرد اما در ادامه نتوانست حریف تجربه بازیکنان السد قطر شود و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930224001589#sthash.U2uDSS4q.dpuf






سرمربی تیم فوتبال السد قطر:
باتجربه‌تر بودیم و به دور بعد صعود کردیم

سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: ‌می‌دانستیم که اگر گل اول را بزنیم در ادامه کار راحتی خواهیم داشت، پس با تجربه‌تر بازی کردیم و در نهایت به دور بعد صعود کردیم.

خبرگزاری فارس: باتجربه‌تر بودیم و به دور بعد صعود کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین عموته امشب پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ امروز خوب شروع کردیم و پس از گل اول بازی را در اختیار گرفتیم اگرچه ضریب اشتباهات تیم ما بسیار پایین بود.

سرمربی تیم فوتبال السد قطر ادامه داد: پیش از بازی صعودمان به دور بعد 50، 50 بود و قطعی نبود، اما با بازی خوبی که امروز ارائه دادیم توانستیم 100 درصد به دور بعد صعود کنیم، اگرچه فولادی‌ها فوق‌العاده قوی در این بازی ظاهر شدند.

این مسئول گفت:‌ امروز 100 درصد تاکتیکی را که مدنظرم بود به خوبی در زمین پیاده کردیم، اگرچه کار بسیار سختی بود. نتیجه صفر بر صفر در مرحله رفت به ضرر هر دو تیم بود پس می‌دانستیم که ما فرصتی برای از دست دادن نداریم و باید از ابتدا هجومی بازی کنیم.

عموته متذکر شد: سعی ما بر این بود که زودتر از فولاد به گل برسیم که موفق به این کار شدیم. با زدن گل دوم شیرازه فولاد به هم ریخت و این موضوع به ما کمک بسیاری کرد.

سرمربی تیم فوتبال السد قطر اضافه کرد: یوسف در خط حمله ما فوق‌العاده عالی بود همچنین رائول که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته بود بازی خوبی ارائه داد در کل از همه بازیکنانم راضی بودم.

وی در خصوص اخراج بازیکنش، گفت: اخراج بازیکن ما روی عملکرد تیم اثرگذار بود و باعث شد فشار زیادی بر ما وارد شود و نتوانستیم برنامه‌های خود را آنطور که باید پیاده کنیم لذا دفاع کردن ما در دقایق آخر بازی طبیعی بود چون که حریف با تعویض‌های هجومی که انجام داد  فشار زیادی بر ما  وارد می‌کرد.

عموته در پایان یادآور شد: روی کارهای روانی تیم فوق‌العاده کار کرده بودیم به نظرم بعد از زدن گل اول حواس تیم فولاد پرت شد و بازی را از دست داد این موضوع باعث شد که ما به گل دوم برسیم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930224001551#sthash.Dhf9gyA0.dpuf





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد