سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی



ارسال به دوستان
گزارش فارس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا
حماسه در اهواز ناتمام ماند

فولاد ایران که موفق شده بود بازی دو بر صفر باخته را به تساوی بکشاند در نهایت به دلیل قانون گل زده در خانه حریف از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

خبرگزاری فارس: حماسه در اهواز ناتمام ماند

به گزارش خبرگزاری فارس، پیکارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و 8 تیم برتر قاره کهن مشخص شدند.

نکته حائز اهمیت در این میان غیبت نمایندگان ایران در جمع تیم های برتر آسیاست و فولاد ایران به عنوان قهرمان لیگ برتر در شرایطی که می توانست تنها نماینده کشورمان در مرحله بعد مسابقات باشد در دیدار مقابل السد قطر و هم بازی های رائول گونزالس کم آورد تا «هیچ» سهم ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشد.

شاگردان حسین فرکی که در دور رفت در کشور قطر مقابل السد به تساوی بدون گل رسیده بودند امیدوار بودند بتوانند در دیدار برگشت با حمایت تماشاگران خودی پیروز شوند اما در همان ابتدای کار و در نیمه اول با دو گل عقب افتادند تا شرایط آن ها برای صعود به مرحله بعد بسیار سخت شود.

در نیمه دوم فولادی ها اشتباهات 45 دقیقه اول بازی را بسیار کمتر انجام دادند و با زدن دو گل بازی را به تساوی کشاندند؛ اما در نهایت نتوانستند با وجود فشار زیادی که در دقایق پایانی بر روی دروازه نماینده قطر آوردند گل پیروزی بخش را به ثمر برسانند و در نهایت به دلیل قانون گل زده در خانه حریف وداعی تلخ البته بدون شکست، از لیگ قهرمانان داشتند و حماسه در اهواز ناتمام ماند.

در این مرحله دو نماینده از کره جنوبی و دو نماینده از عربستان در کنار یک نماینده از چین، استرالیا، قطر و امارات به دور بعد صعود کردند.

نکته جالب توجه شکست ژاپنی ها در این مرحله بود. سامورایی ها که سه نماینده در جمع 16 تیم برتر آسیا داشتند، هر سه نماینده خود را حذف شده دیدند تا سامورایی ها قربانی این مرحله لقب بگیرند.

سرزو اوزاکای ژاپن اولین نماینده ژاپن بود که توسط گوانگژو چین مدافع عنوان قهرمانی حذف شد.

یاران آریا هاسه گاوا البته در دیدار رفت با نتیجه سنگین 5 بر یک در ژاپن تحقیر شده بودند و امید بسیار کمی برای صعود داشتند و پیروزی یک بر صفر در چین هم آن ها را کمک نکرد و تیم ژاپنی در مجموع با نتیجه 5 بر دو حذف شد.

کاوازاکی فرونتال ژاپن هم با وجود پیروزی ارزشمند دو بر یک در خانه سئول کره نایب قهرمان سال گذشته به دلیل شکست سه بر دو در دور رفت و به دلیل قانون گل زده در خانه حریف حذف شد تا قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته بار دیگر در جمع 8 تیم برتر آسیا قرار بگیرند.

سنفرس هیروشیما هم سومین نماینده سامورایی ها بود که مقابل وسترن سیدنی تیم استرالیایی حذف شد.

هیروشیما که در ژاپن با اندوخته خوب سه بر یک به استرالیا رفته بود نتوانست در دقایق پایانی از دومین گل خورده جلوگیری کند و این تیم هم با قانون گل زده در خانه حریف حذف شد.

سه دیدار هم (درون کشوری) انجام شد، که در یکی از این پیکارها پوهانگ کره جنوبی موفق شد چونبوک موتورز را در دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه سه بر یک حذف کند.

الشباب عربستان هم که موفق شده بود در مرحله گروهی 15 امتیاز کسب کند و زمینه ساز حذف استقلال ایران شده بود تا به عنوان بهترین تیم مرحله گروهی انتخاب شود در دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه چهار بر یک مقابل الاتحاد تحقیر شد و حذف شد.

تیم های اماراتی الجزیره و العین هم سومین بازی درون کشوری را در لیگ قهرمانان برگزار کردند که در نهایت العین با نتیجه چهار بر دو به مرحله بعد صعود کرد.

در آخرین بازی هم الهلال موفق شد در عربستان با سه گل بنیادکار ازبکستان را شکست دهد تا در مجموع با برتری چهار بر صفر به مرحله بعد صعود کند.

 

*نتایج کامل بازی ها به شرح زیر است:

پوهانگ استیلرز یک - چونبوک موتورز صفر

( پوهانگ در مجموع با نتیجه سه بر یک صعود کرد)

گوانگژو چین صفر - سرزو اوزاکا ژاپن یک

(گوانگژو در مجموع با نتیجه 5 بر دو صعود کرد)

العین امارات 2 الجزیره امارات یک

(العین در مجموع با نتیجه چهار بر دو صعود کرد)

الشباب عربستان یک - الاتحاد عربستان 3

(الاتحاد در مجموع با نتیجه چهار بر یک صعود کرد)

وسترن سیدنی استرالیا 2 سنفرس هیروشیما ژاپن صفر

(وسترن به دلیل قانون گل زده در خانه حریف صعود کرد)

سئول کره جنوبی یک - کاوازاکی ژاپن 2

( سئول به دلیل قانون گل زده در خانه حریف صعود کرد)

فولاد ایران 2 - السد قطر 2

گل ها:بلحاج 16 و خلفان ابراهیم 29 برای السد و لوساینو پریرا 77 و 87 برای فولاد

(السد به دلیل قانون گل زده در خانه حریف صعود کرد)

الهلال عربستان 3 - بنیادکار ازبکستان صفر

(الهلال در مجموع با نتیجه چهار بر صفر صعود کرد)

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930224001510#sthash.5j03PfYd.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد