سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز



روز گذشته جلوگیری از نمایش مستند «من روحانی هستم» در دانشگاه چمران موجب تجمع تعدادی از دانشجویان مقابل درب سالن اعلام شده جهت نمایش این فیلم شد
خوزنیوز: روز گذشته جلوگیری از نمایش مستند «من روحانی هستم» در دانشگاه چمران موجب تجمع تعدادی از دانشجویان مقابل درب سالن اعلام شده جهت نمایش این فیلم شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه در این باره گفت: کسی نمی تواند خود را فرای قانون بداند و قانون را تفسیر کند و همه باید مقید به قانون باشیم.

مداحی افزود:دانشگاه حق ندارد آئین نامه نظارت را به نفع خود تفسیر کند و اقدامات غیرقانونی در دانشگاه انجام دهد. 


 این دانشجویان معتقدند: این گونه اقدامات غیر قانونی که برای چندمین بار ،  از روی کار آمدن تیم جدید هیئت رییسه دانشگاه اتفاق افتاده است و از جمله موراد مشابه می توان به لغو مجوز اکران برنامه تبیین اقتصاد مقاومتی در 24 فروردین، عدم  برگزاری  جلسات شورای فرهنگی دانشگاه و ابلاغ مجوز برنامه های غیرقانونی در دانشگاه  اشاره نمود.

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه در همین زمینه به خبرنگار خوزنیوز اظهار داشت: در طول دوره دو ماهه فعالیت سرپرست دانشگاه شهید چمران علیرغم اینکه درخواست های فراوانی از دوره گذشته برای برگزاری جلسات و  برنامه های مختلف فرهنگی از سوی تشکل ها مانده بود سعی شد با برنامه ریزی و علیرغم کمبود فضا و سالن به این برنامه ها مجوز ارائه شود و برگزار شوند.

دکتر حسن دادخواه افزود: در مورد  این فیلم هم با نظر اعضای شورای فرهنگی و دبیر آن تصمیم گرفته شد به علت نداشتن مجوز پخش، اجازه نمایش داده نشود.

وی ادامه داد: ما از دوستان عزیز انتظار داشتیم با توجه به اینکه در این زمان کوتاه نزدیک به 40 برنامه مجوز برگزاری داده شده است در این یک مورد سعه صدر داشته باشند و نظر شورای فرهنگی را بپذیرند نه  اینکه علیرغم داشتن مجوز اقدام به نصب اطلاعیه نمایش این فیلم در دانشگاه نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد