سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر هنری



دلایل لغو کنسرت گروه «چارتار» در اهواز/ حاشیه‌ای در کار نبود
تهیه‌کننده کنسرت‌های موسیقی گروه «چارتار» با اشاره به لغو کنسرت 2 روزه این گروه در اهواز دلیل آن را ناهماهنگی در دریافت مجوز دانست و تاکید کرد هیچ مساله حاشیه‌ای در میان نبوده است.

محمد حسین تفرشی در گفتگو با خبرنگار درباره لغو کنسرت دو روزه گروه «چارتار» گفت: ما درباره برگزاری این کنسرت در اهواز همه امور مربوط به ثبت قرارداد در اداره ارشاد استان خوزستان را انجام داده بودیم اما گویا از سوی موسسه برگزارکننده در اهواز یک تخلف اداری صورت گرفته بود که بنا به صلاحدید مسولان دفتر موسیقی و حراست وزارت اشاد این کنسرت لغو شد.

وی ادامه داد: بعد از بروز این تخلفات اداری از سوی شرکت اهوازی و بعد از مکاتبات و مذاکراتی که از سوی دفتر موسیقی و حراست وزارت ارشاد با ما انجام گرفت از ما خواستند تا اطلاع ثانوی این کنسرت را در اهواز برگزار نکنیم و برگزاری آن را به تاریخ دیگری موکول کنیم.

تفرشی درباره مشکلاتی که برای کسب مجوز پیش آمده بود، توضیح داد: در برخی از مجوزهایی که این شرکت اهوازی برای برگزاری این کنسرت دریافت کرده بود فقط به کسب مجوز از مراجع اداری استان خوزستان بسنده شده بود که طبق گفته مسوولان این روند خلاق قانون است به همین دلیل شاهد لغو این کنسرت موسیقایی با صلاحدید دفتر موسیقی بودیم.

تهیه کننده آلبوم «باران تویی» خاطرنشان کرد: غیر از مشکلاتی که پیرامون لغو کنسرت گروه «چارتار» به آن اشاره کردم هیچ مانع دیگری برای برگزاری این کنسرت وجود نداشت. شخص آقای پیروز ارجمند مدیرکل دفتر موسیقی ارشاد به ما اعلام کرد که بعد از لغو این کنسرت از هرگونه حمایت و پشتیبانی در این زمینه دریغ نخواهند کرد، فقط صلاح را بر این دیدند با در نظر گرفتن این تخلفات اداری تا اطلاع ثانوی کنسرتی در اهواز نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه در برخی از خبرها اعلام کرده بودند که گروه و تهیه‌کننده مقصر اصلی ماجرای لغو کنسرت هستند در حالی که هم تهیه کننده و هم گروه بابت تعهدی که داشتند در اهواز حضور پیدا کردند اما به خاطر این که طرف قرارداد ما به تعهدات خود عمل نکرده بود، مجبور شدیم کنسرت را لغو کنیم.

تفرشی تصریح کرد: من از مردم شریف اهواز برای لغو این کنسرت‌ 2 روزه در این شهر عذرخواهی می کنم اما این امید را می دهم به زودی و بعد از برطرف شدن این مشکلات کنسرت خوب و باکیفیتی را در اهواز با بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

کنسرت گروه چارتار قرار بود روزهای 18 و 19 اردیبهشت در اهواز برگزار شود که این کنسرت به دلیل مسایلی که به آن اشاره شد لغو شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد