سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی



فرکی:
السد خط حمله خطرناکی دارد/ هواداران فولاد را حمایت کنند
اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم فوتبال السد قطر بهترین خط حمله لیگ قهرمانان آسیا را دارد که باید به صورت حساب شده به آن مقابله کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی سه شنبه شب در نشست خبری قبل از دیدار برگشت مقابل السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در اهواز اظهار کرد: خوشبختانه یک بار تجربه مقابله با تیم السد را داریم به همین دلیل شناخت نسبی از این تیم پیدا کرده ایم هر چند آنها هم به واسطه دیدار رفت شناخت مناسبی از ما به دست آورده اند.

وی افزود: السد از نظر فنی تیم موفقی است و هم اکنون بازیکنان با تجربه و شاخصی در آن حضور دارند که برای هر تیمی می توانند خطرناک باشند.

فرکی عنوان کرد: شناخت ما از این تیم بیشتر شده است. در دوحه مساوی کردیم و برایمان مهم است که بازی روز چهارشنبه را به سود خود به پایان ببریم. دنبال کسب بهترین نتیجه ممکن هستیم. مطمئنم که حریف هم این هدف را دارد.

وی افزود: امیدوارم بازیکنان فولاد خوزستان وظیفه سنگین خود را به خوبی اجرا کنند و به شایستگی مطلق دست پیدا کنند. می دانم نتیجه بدون گل در دوحه نمی تواند تضمین کنند صعود ما باشد باید هوشیارتر عمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه هواداران فولاد با حضور خود در ورزشگاه الغدیر اهواز ما را در این بازی سخت حمایت کنند، اظهار کرد: در بازی امروز اجازه نداریم مسابقه را به تساوی برسانیم امیدوارم از شرایط میزبانی به بهترین نحو استفاده کنیم.

فرکی ادامه داد: خط حمله السد قطر از نظر من خیلی خطرناک است اما تیم ما بهترین خط دفاع لیگ قهرمانان آسیا را دارد امیدواریم در بازی فردا مدافعان ما همچون گذشته خوب عمل کنند زیرا در مقابل یک تیم حرفه‌ای بازی داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد