سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک تحلیل ورزشی


فارس گزارش می‌دهد
فولاد خوزستان و مسیر ساده‌تر صعود از یک هشتم نهایی

فولاد خوزستان تنها تیم ایرانی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست که توانسته با اقتدار مراحل گذشته را پشت سربگذارد و در حال حاضر در جدول رقابت‌ها نیز وضعیت بسیار خوبی دارد.

خبرگزاری فارس: فولاد خوزستان و مسیر ساده‌تر صعود از یک هشتم نهایی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، بازی بسیار دشوار دور رفت یک هشتم نهایی در قطر باعث شد تا نفس همه طرفداران فوتبال در سینه حبس باشد، ولی فولاد خوزستان در این بازی به ویژه در نیمه دوم ثابت کرد که می‌تواند در زمین حریف نیز ابتکار عمل را بدست بگیرد و صاحب شرایطی شود که بتوان بخت نخست پیروزی در زمین قطری‌ها باشد.

خلق فرصت‌های متعدد در محوطه جریمه اسد قطر باعث شد تا فشارها در نیمه دوم بازی به حدی افزایش یابد که این تیم تنها به دفع خطرات فولاد بر دروازه خود مشغول بود و عملا شیرازه تیم السد پاشیده شد؛ حال بسیاری به بازی برگشت فولاد چشم دوخته‌اند تا شاید بتوان این مرحله را نیز با اقتدار پشت سربگذارد.

فولاد خوزستان با حمایت طرفدارانش در اهواز و در بازی برگشت می‌تواند به سعود از این مرحله لیگ قهرمانان آسیا امیدوار باشد ولی این مهم کار ساده‌ای نیست، البته با نتیجه مساوی در زمین حریف قدری کار این تیم ساده‌تر شده است ولی نباید به این شرایط امیدوار بود.

* شانس برد ما در اهواز زیاد است

بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان فوتبال فولاد خوزستان می‌تواند در اهواز از سد السد بگذرد و پیروز میدان باشد و این تحلیل نیز از سوی سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید: فولاد خوزستان در اهواز شرایط بسیار خوبی برای بازی مقابل السد دارد، به این دلیل به برد در اهواز بسیار امیدوار هستیم.

حسین فرکی با اشاره به اینکه فولاد خوزستان در اهواز از مزیت میزبانی استفاده خواهد کرد، تاکید می‌کند: میزبان بودن فولاد خوزستان در بازی آخر دور برگشت می‌تواند برای فولاد خوزستان امتیاز محسوب شود، به این دلیل می‌کوشیم تا به بهترین شکل ممکن از این امتیاز استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در بازی رفت دست برتر فولاد خوزستان در بازی مشهود بود، می‌افزاید: فولاد خوزستان در بازی برگشت در اهواز همه مشکلات بازی قبل را برطرف کرده است و می‌کوشیم تا در بازی بی عیب ظاهر شویم و نتیجه را به سود خود به پایان برسانیم.

سرمربی فولاد خوزستان تاکید کرد: بازی بسیار حساسی است، باید بکوشیم تا در بازی بی‌گدار به آب نزنیم و گلی دریافت نکنیم، البته نمی‌خواهیم به این دلیل به بازیکنان فشار وارد کنیم ولی می‌کوشیم تا مشکلی بوجود نیاید.

* تماشاگران حمایت کنند

سرپرست فولاد خوزستان اظهار می‌دارد: فولاد خوزستان تنها به برد در اهواز می‌اندیشد و با با حمایت تماشاگران و حامیان تیم می‌توان این بازی را نیز در اهواز ببریم.

حسین ابن قاسم با اشاره به اینکه فولاد خوزستان برای صعود مقتدرانه می‌جنگد، می‌افزاید: فولاد خوزستان می کوشد تا با گل‌های متعدد در اهواز به پیروزی برسد و با حضور گسترده هواداران در ورزشگاه در روز بازی می‌توان به ایم مسئله امیدوار بود.

بازی مقتدارانه فولاد خوزستان در خانه السد قطر باعث شد تا همه هواداران به برد این تیم در اهواز مقابل نماینده قطر امیدوار باشند و به این دلیل چشم همه تحلیلگران و هواداران فوتبال در کشور به بازی این دو تیم دوخته شده است تا شاید بار دیگر فولاد بتواند امید و شادی را به قلب طرفدارانش باز گرداند.

*رحمان رضایی بازی اسد را از دست داد

بر اساس اعلام باشگاه فولاد خوزستان رحمان رضایی بازیکن خوش تکنیک فولاد خوزستان به دلیل آسیب‌دیدگی در بخش رباط داخلی پای خود بازی برگشت مقابل السد را از دست داده است و باید سه هفته استراحت کند.

********************

گزارش از: مجتبی نارنج‌پور

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930224000575#sthash.wHXVCp37.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد