سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات در خوزستان


شهردار شهر شهید چمران معارفه شد
ماهشهر – خبرگزاری مهر: با حکم عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان، ابراهیم بریحی نژاد به عنوان شهردار جدید شهر شهید چمران معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه شهرستان ماهشهر شامگاه دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار چمران اظهار کرد: گفت: این انتصاب را در این ماه و در این روز به فال نیک خواهیم گرفت و امیدواریم شهردار جدید در خدمت رسانی به مردم این شهرستان نهایت تلاش و همت خود را به خرج دهد.

حجت الاسلام و المسلیمن عبدالحسین غبیشاوی افزود: خصوصیات یک مدیر خوب و مدبر، تفکر و برنامه ریزی دقیق در راستای پیشبرد اهداف آن مجموعه خواهد بود. تندروی و خودخواهی به صلاح یک مجموعه نخواهد بود بلکه آن را از افق های روشن ترسیم شده دور خواهد کرد.

وی نصریح کرد: مدیر موفق کسی است که در تمام کارها مشورت کند و در پیشرفت امور همت داشته باشد، صبر پیشه کند و هیچگاه عقب نشینی نکند.

مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان نیز در این جلسه عنوان کرد: اعضای شورای شهر باید با یکدیگر همکاری داشته باشند زیرا قلب تپنده هر مجموعه شهرداری، شورای شهر آن خواهد بود.

عبدالحمید جولا نژاد تصریح کرد: تعامل و همکاری اعضای شورای شهر با شهردار، نخستین گام مهم و ارزشمند در راستای پیشرفت آن شهر خواهد بود چرا که همه ما مسئولان باید در چارچوب قانون تمام نیازهای مردم را رفع و رجوع کنیم.

وی یادآور شد: مجموعه شهرداری یک دولت کوچک به شمار می آید و همه اعضای این دولت کوچک که خدمت گزار مردم هستند باید طبق قانون تعیین شده گام بردارند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد