سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ماهشهر


گله مندی مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام از فدراسیون بکستبال

آبادان- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام با اعتراض به فدراسیون بسکتبال کشور گفت: مسوولان فدراسیون بسکتبال برای دیدن بازی فینال به ماهشهر نیامدند و این موضوع باعث گله مندی ما و تماشاگران ماهشهری شده است.

ˈ شاپور یاوری ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر بسیار دشوار بود زیرا لیگ خیلی فشرده برگزار شد.

وی اظهار داشت: تیم ما و مهرام از همان ابتدا خود را از مدعیان جدی قهرمانی نشان دادند و ما با اقتدار این عنوان را بدست آوردیم.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام افزود: بازیکنان در این فصل انگیزه زیادی برای تکرار عنوان قهرمانی داشتند و کادر فنی با جذب بهترین بازیکنان ما را به هدفمان رساند.

وی گفت: در دیدار فینال به رغم اینکه تیم ما تحت فشار قرار گرفت اما از سد تیم قدرتمند مهرام گذشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

یاوری با اشاره به ارسال نامه ای اعتراض آمیز به فدراسیون پس از محرومیت از انجام بازی بدون تماشاگر افزود: این نامه طی 10 بند به فدراسیون بسکتبال ارسال ولی هیچ جوابی دریافت نشد.

وی اظهارکرد: بازیکنان پتروشیمی بندرامام با وجود این محرومیت خیلی خوب بازی کردند و توانستند به حق خود برای قهرمانی در لیگ برسند.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام افزود: رییس سازمانی لیگ فدراسیون در دیدار فینال به عنوان ناظر فدراسیون به بندرامام آمده بود و به غیر از وی هیچ یک از دیگر مسوولان فدراسیون حضور نداشتند.

وی گفت: بد نبود حداقل یکی از آنها به سالن می آمد تا حداقل به عنوان نماینده ای از طرف فدراسیون این قهرمانی را تبریک بگوید و در جشن داخلی ما شرکت کند.

یاوری اضافه کرد: واقعا از فدراسیون بسکتبال گله مند هستیم زیرا حتی یک درصد هم اطمینان نداشتند ما قهرمان خواهیم شد.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام عصر روز جمعه هفته گذشته در دیدار پنجم فینال مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران مهرام تهران را برای چهارمین بار شکست داد و برای دومین بار متوالی قهرمان این مسابقات شد.ک/3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد