سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از بهبهان


فرمانده انتظامی بهبهان از کشف 75 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد

اهواز-ایرنا- فرمانده انتظامی بهبهان گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان 75 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد.

به گزارش روزدوشنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ ˈسید نورالدین موسویانˈ افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با اجرای طرح کنترل محورهای ارتباطی و برخورد با سوداگران مرگ درمحورˈسردشت -امیدیهˈ و در منطقه ˈ درونک ˈ بهبهان در شرق خوزستان موفق به کشف این مقدار مواد مخدر شدند.

وی گفت: ماموران تلاشگر در اجرای این طرح به یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ با یک نفر سرنشین مشکوک شده که با متوقف کردن خودرو در بازرسی تخصصی از آن موفق شدند، مقدار 44 کیلو و 900 گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف کنند. 

سرهنگ موسویان افزود: در ماموریت دیگری نیز مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر مستقر در پاسگاه درونک شهرستان بهبهان حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی نیسان پاترول مشکی رنگ با دو نفر سرنشین را که از سمت دیلم به اهواز درحرکت بود متوقف کردند، که در بازرسی از آن موفق شدند 29 کیلو و900 گرم حشیش را که از استان های جنوبی جاسازی شده بود کشف کنند. 

وی افزود: در این رابطه سه نفر سوداگر مرگ دستگیر و برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد