سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



مرفاوی: نفت‌مسجدسلیمان پیشنهاد جدی به من نداده است
ورزشی  16:21:39 1393/02/15
932-11281-5 کد خبر
RSS :: پرینت

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم در واکنش به پیشنهاد باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: به صورت جدی صحبتی با من نشده است.

 

صمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به پیشنهاد مربیگری باشگاه نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: از سوی باشگاه نفت مسجدسلیمان پیشنهاداتی دریافت کرده‌ام اما به صورت جدی صحبتی با من نشده است.

 

وی همچنین افزود: البته مسوولان باشگاه صبای قم هم به دنبال تمدید قرارداد با من هستند اما در حال حاضر تصمیمی برای آینده‌ام نگرفته‌ام. سال گذشته با صبا نتایج خوبی کسب کردیم. مسوولان این باشگاه هم امکانات خوبی برای ما فراهم کرده بودند و به نوعی به تعهدات خود عمل کردند.




حاجتی تکذیب کرد؛ واگذاری امتیاز تیم فوتسال حفاری به زاگرس و خرید امتیاز تیم برنا
ورزشی  15:36:19 1393/02/15
932-11081-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: تاکنون در خصوص واگذاری و خرید پروانه صحبتی نداشته ایم.

 

علیرضا مرادحاجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: ما درخصوص واگذاری و خرید امتیاز با کسی صحبتی نداشته ایم. من 14 روز در ایران نبودم و برای مسابقات بین المللی کاراته همراه تیم‌مان به ژاپن رفته بودم و دیروز برگشتم و تاکنون هم با کسی در خصوص واگذاری پروانه‌ تیم لیگ برتری فوتسال‌مان و همچنین خرید پروانه تیم دسته یکی برنا صحبتی نداشته ایم.

 

وی ادامه داد: شرکت ما یک شرکت دولتی است و بخش واگذاری و یا خرید پروانه مربوط به من نمی شود و مربوط به کمیسیون معاملات و امور قراردادهای‌مان است و ما هیچ‌گونه دخالتی در این زمینه نداریم.

 

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری گفت: فقط بحث نرم‌افزاری ورزش و برنامه ریزی آن با من است و بخش فروش و خرید پروانه به من مربوط نمی شود. این‌که گفته می شود ما امتیاز تیم لیگ یکی برنا را هم خریده ایم و یا قصد واگذاری پروانه تیم لیگ برتری‌مان به تیم دسته یکی زاگرس را داریم، صحت ندارد. در کل تاکنون در خصوص خرید و یا واگذاری پروانه تیم داری با کسی صحبتی نداشته ایم.

 

وی در ادامه به اهداف این باشگاه برای تیم‌داری در لیگ دسته یک فوتسال کشور اشاره و خاطر نشان کرد: یکی از اهداف ما این است که بتوانیم بخشی از هزینه‌های‌مان را صرف ساخت یک سالن فوتسال کنیم.

 

مرادحاجتی افزود: از دیگر اهداف مان تغییر زیرساخت های فوتسال خوزستان است؛ ما نزدیک به 40، 50 نوجوان را استعدادیابی کرده ایم و توانسته ایم آن‌ها را به تیم امیدمان برسانیم که این بازیکنان آینده فوتسال ایران هستند و برای این که این نفرات را حفظ کنیم، باید بتوانیم آن ها را زیر نظر یک مربی توانمند و شایسته پرورش دهیم.

 

وی عنوان کرد: به هر حال می خواهیم برای یک سال در لیگ یک بازی کنیم و دوست داریم با پرورش یکسری از بازیکنان، با یک تیم متحول شده، مجددا وارد لیگ برتر کشور شویم. ما می‌خواهیم نشان دهیم که اگر با جوانان خوب کار شود می توان تیم خوبی را هم ساخت. مطمئنا ملی حفاری در طول یک سال با همین تیم امید به لیگ برتر صعود می‌کند و آن موقع با آن بازیکنانی که حاصل دست‌رنج خودمان هستند، کارمان را در لیگ برتر ادامه دهیم. ملی حفاری در فوتسال کشور است و فرقی نمی کند در چه لیگی کار کند.




سومی تیم خوزستان در لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان
ورزشی  15:17:49 1393/02/15
932-10981-5 کد خبر
RSS :: پرینت

تیم هیات دوچرخه سواری خوزستان توانست برای اولین بار در تاریخ این رشته در استان، جایگاه سوم مرحله نخست لیگ کوهستان در ماده کراس‌کانتری را به خود اختصاص دهد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- تیم استان با 126 امتیاز پس از تیم های آپاریس وKTM در مکان سوم قرار بگیرد.در این مسابقات شاهین همای‌اقدم از خوزستان در جایگاه سوم قرار گرفت.این رقابت‌ها از 11 تا 14 اردیبهشت ماه به میزبانی خرم‌آباد برگزار شد.




میراسماعیلی: امسال جودو کشور سال پرترافیکی دارد/روند فعالیت این رشته در خوزستان خوب است
ورزشی  13:38:33 1393/02/15
932-10881-5 کد خبر
RSS :: پرینت

نایب‌رییس فدراسیون جودو گفت: سال جدید را به عنوان یک سال پر ترافیک و حساس از نظر کاری برای جودو ایران می‌دانیم.

 

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ در ابتدا در ارزیابی‌اش از وضعیت جودو کشور، اظهارکرد: سال جدید را به عنوان یک سال پر ترافیک و حساس از نظر کاری برای جودو ایران می دانیم، چرا که مسابقات مهمی را در پیش داریم. ضمن این که کارهایی را که طی دو سال گذشته پیگیری کرده ایم، امسال باید روند آن ها را ادامه دهیم.

 

وی با بیان این‌که امسال بازی های آسیایی را پیش رو داریم و باتوجه به این‌که این رقابت ها امسال برای کشور، سال بسیار مهم و حساسی است، ادامه داد: ما برای بازیکنان مان جهت حضور در این مسابقات 13 مرحله اردوی داخلی، چند بازی تدارکاتی برون‌مرزی و چند اردوی مشترک برای آن ها طراحی کردیم و تقریبا اجرای این برنامه ها از دی ماه سال گذشته آغاز شده است.

 

نایب‌رییس فدراسیون جودو گفت: این هفته نیز تیم‌ملی عازم مسابقات بین‌المللی باکو که از رقابت های معتبر جهانی و هر ساله نیز برگزار می شود، است. روز بعد از این مسابقات هم تمام تیم های دنیا به صورت کمپ در یک اردوی مشترک که از سوی اتحادیه اروپا تحت پوشش قرار می گیرد، با یکدیگر تمرین می‌کنند و امیدوارم بتوانیم شرایط حضور ملی پوشان بیشتری را در این اردوی مشترک فراهم کنیم.

 

وی درباره دیگر برنامه‌های پیش روی فدراسیون، خاطر نشان کرد: در رده‌های سنی نوجوانان مسابقات قهرمانی آسیا و رده سنی جوانان قهرمانی جهان و آسیا را پیش رو داریم، ضمن این‌که در کمتر از 20 روز دیگر هم رقابت‌های جهانی بزرگسالان را پیش رو داریم.

 

میراسماعیلی ادامه داد: برنامه ویژه‌ای هم برای رده سنی نونهالان طراحی کرده ایم و امسال آن را به صورت استانی، منطقه ای و کشوری انجام می دهیم. در این رده سنی برای ما مسابقات اهمیت ندارد و آن چه برای ما مهم است، حضور نونهالان در مسابقات، کشف استعدادها، نخبه‌ها، انگیزه دادن به آن‌ها و تشویق نونهالان است. طبق جلسه ای که در فدراسیون داشتیم، قرار بر این شد که رقابت های استانی را قبل از ماه رمضان و مسابقات منطقه ای آن را پس از ماه رمضان برگزار کنیم. مسابقات کشوری آن را هم که به خوبی و همراه با آموزش و برنامه های فرهنگی طراحی شده است نیز در پیش خواهیم داشت. امیدواریم باتوجه به این‌که امسال، سال مهمی برای جودو کشور است، بتوانیم با کمک خداوند به اهداف‌مان برسیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که در مسابقات آسیایی برای تیم‌ملی کسب چند مدال را پیش‌بینی می کنید؟ گفت: با توجه به روندی که از دو سال پیش تاکنون بوده است، پیش بینی شرایط و کسب مدال، کار بسیار سختی است، چرا که جایگاهی را که طی این دو سال در آسیا داشته ایم به سختی به دست آورده ایم، البته ما ناامید نیستیم و تمام تلاش‌مان را می کنیم و امیدواریم نسبت به دور قبل نتیجه خوبی را کسب کنیم.

 

نایب‌رییس فدراسیون جودو در ادامه درباره جودو خوزستان گفت: در مجمع انتخاب رییس هیات استان سه نفر نامزد شده بودند و در نهایت هاشمی توانست اکثریت آرا را به دست آورد که به او تبریک می گویم و امیدوارم با برنامه هایی که ارایه داد و همچنین حمایت فدراسیون و اعضای مجمع، بتواند در راهش موفق باشد.

 

وی ادامه داد: روند این رشته در خوزستان طی دو، سه سال گذشته خوب بوده است و افراد خوبی را به تیم‌ملی معرفی کرده است. در سطح لیگ های پایه نیز خوزستان فعال بوده است ولی در بخش بانوان کمی، کم‌کار بوده‌اند که امیدواریم در این بخش هم فعال شوند.

 

میراسماعیلی خاطر نشان کرد: در رده های سنی نونهالان و نوجوانان نیز استعدادهای بسیار خوبی در این استان وجود دارد که امیدوارم با توجه به پیگیری برنامه ها از سوی هاشمی و همچنین حمایت فدراسیون، از پتانسیل موجود استفاده بهینه شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به استعدادهای خوبی که در خوزستان وجود دارد، آیا فدراسیون قصد دارد امکاناتی را ازجمله تاتامی در اختیار جودوکاران استان قرار دهد؟ عنوان کرد: کمبود تاتامی تقریبا از مشکلاتی است که در تمام کشور وجود دارد. به هر حال با توجه به مشکلات و وضعیت اقتصادی کشور، در خصوص تاتامی و لباس جودو مشکلات بسیار عمده ای داشته ایم و برنامه هایی ارایه دادیم و وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز قول همکاری داده‌اند. امیدوارم با حمایتی که می‌شود این موضوع را به سرانجام برسانیم و بتوانیم در این زمینه نیاز استان ها و شهرستان ها را برآورده کنیم. امیدوارم روسای هیات ها و مدیران کل ادارات ورزش و جوانان استان ها نیز این حمایت را از ما داشته باشند و بتوانیم اسپانسر جذب کنیم.

 





 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد