سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان


معلمان نمونه خوزستان تجلیل شدند
اهواز ـ خبرگزاری مهر: مراسم استانی تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در حالی در سالن طلائیه ناحیه چهار اهواز برگزار شد که غیبت استاندار و معاونانش در این مراسم از نکات برجسته این مراسم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان پیش از ظهر امروز در این مراسم گفت: برنامه تقدیر از معلمان نمونه هر سال توسط این اداره کل برگزار می شود. یکی از افتخارات ما در زمان های گذشته این است که برخی مواقع یک نهاد و یا سازمان و حتی اولیا درخواست برگزاری مراسم به منظور تجلیل از معلمان خود به ما مراجعه می کردند و در حقیقت با تجلیل از مقام معلم است که ما با جایگاه فرهنگ بیشتر آشنا می شویم.

وی افزود: همه ما باید بدانیم که تغییر و تحول در هر جامعه ای در گرو تغییر در مدرسه و تکامل آموزش و پرورش است. اگر این تغییرات صورت گیرد آن وقت جهان هم تغییر پیدا می کند و آموزش و پرورش یک کشور زمانی که تغییر خوبی داشته باشد پیشرفت هم می کند.

تقی زاده تصریح کرد: انقلاب کشور ما برای علم و دانش ارزش زیادی قائل است و مکتبی است که با خواندن آغاز می شود و برای درک صحیح از فرهنگ باید ابتدا معلم را درک کنیم؛ بنابراین دانش آموزان امروز ما باید بدانند که برای چه چیزی دل بسوزانند و به چه چیزی فکر کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان در پایان گفت: اگر نتیجه کار معلم به کسب مهارت های زندگی اجتماعی و کسب هویت دینی و ملی منجر شود برای جامعه ما بسیار مفید است. این تنها برای کشور کفایت می کند و دیگر در هیچ زمینه ای مشکل نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از 42 معلم نمونه استانی و دو معلم نمونه کشوری تجلیل شد. ارتباط مستقیم بخشی از معلمان حاضر در جلسه با قائم مقام وزیر صورت گرفت.

عدم حضور استاندار و معاونان وی در این مراسم که از بی شک از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است از نکات برجسته این مراسم بود. اما عدم استقبال از این مراسم از سوی سایر مسئولان نیز به چشم می خورد به گونه ای که تنها مسئولانی که در مراسم حضور داشتند فرحبش مدیرکل نوسازی، عبدالهی روابط عمومی نیروی انتظامی و سرهنگ سپهوند معاون مرزبانی بودند.

در این مراسم همچنین اعلام شد که یکی از معلمان نمونه از شهرستان مسجدسلیمان که قرار بود در این مراسم مورد تقدیر قرار بگیرد روز قبل به رحمت ایزدی پیوسته بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد