سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان


در حرکتی خودجوش صورت گرفت
پاکسازی طبیعت مسجدسلیمان به همت دوستداران محیط زیست

تعدادی از دوستداران محیط زیست مسجدسلیمان در اقدامی خودجوش اقدام به پاکسازی مسیر ورودی به شهرستان‌های لالی، مسجدسلیمان و اندیکا کردند.

خبرگزاری فارس: پاکسازی طبیعت مسجدسلیمان به همت دوستداران محیط زیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، تعدادی از دوستداران محیط زیست مسجدسلیمان در اقدامی هماهنگ و خودجوش اقدام به پاکسازی مسیر ورودی به شهرستان‌های لالی، مسجدسلیمان و اندیکا کردند.

در این عملیات که از  منطقه دو راهی لالی تا پارک جنگلی چالستران انجام شد تعداد 20 نفر از دوستداران محیط زیست با همراهی و مشارکت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان حضور داشتند.

در این عملیات فرهنگی حدود 600 کیلوگرم زباله تر و خشک در مدت زمان دو ساعت از منطقه پاکسازی گردید.

با این اقدام، یکی از زیباترین نقاط گردشگردی مسجدسلیمان که به دلیل بی‌توجهی و سهل‌انگاری گردشگران نوروزی با پراکندگی زباله چهره زشت و ناپسندی به‌ خود گرفته بود بار دیگر ترمیم و زیبا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان مسجدسلیمان که در شمال شرقی استان خوزستان واقع شده یکی از شهرهای کوهستانی این استان محسوب می‌شود و در فصل پاییز و زمستان همچنین نوروز از طبیعت و چشم‌اندازهای طبیعی بسیار زیبایی برخوردار است به همین دلیل در زمان‌های یاد شده ده‌ها هزار گردشگر برای طبیعت‌گردی این شهرستان را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930213000592#sthash.EcP5Rsqw.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد