سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شورای شهر اهواز



عضو شورای شهر اهواز خبر داد: بررسی افزایش کرایه اتوبوس و وضعیت ایستگاه‌های مکانیزه 
اجتماعی  13:57:49 1393/02/13
932-5714-5 کد خبر
RSS :: پرینت

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به کمبود اتوبوس‌های عمومی در سطح شهر، گفت: به 30 دستگاه اتوبوس دیگر در ناوگان حمل و نقل شهری نیاز داریم.

 

آذر زمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: به تازگی 9 دستگاه اتوبوس به حوزه حمل و نقل اهواز اضافه شده است اما این تعداد کافی نیست و در بودجه برنامه‌ریزی شده برای سال 93 بنا است 30 دستگاه اتوبوس دیگر نیز خریداری شود.

 وی با اشاره به بالا رفتن هر روزه قیمت اتوبوس‌ها، بر خریداری سریع آنها تاکید کرد و ادامه داد: علاوه بر نیاز به خرید اتوبوس جدید، تعمیر و نوسازی حدود 65  تا 100 اتوبوس در دستور کار سازمان اتوبوس‌رانی قرار دارد.

 این عضو شورای شهر اهواز با اشاره به این‌که مشاغلی مانند تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی با توجه به شرایط آب و هوایی در اهواز، مشاغل سخت و زیان‌آور محسوب می‌شوند، افزود: با توجه به این‌که در دو سال گذشته برخلاف سایر شهرها افزایش پلکانی کرایه را در اهواز شاهد نبوده‌ایم، اگر قیمت کرایه‌ها افزایش پیدا نکند در حق رانندگان اجحاف خواهد شد.

 وی درباره عدم افزایش کرایه در دو سال گذشته گفت: باید دلیل را از مسئولانی که آن زمان بر سر کار بوده و به عنوان جانشین شورا عمل می‌کردند جویا شد.

 زمان‌پور عنوان کرد: افزایش کرایه اتوبوس شهری در کمیسیون حمل و نقل شورا در حال بررسی است و بنا است این افزایش بر اساس کیلومتر طی شده سنجیده شود.

 وی علاوه بر کمبود دستگاه اتوبوس به کمبود ایستگاه‌های مکانیزه نیز اشاره کرد و گفت: مکان‌یابی ایستگاه‌های مکانیزه بر اساس تعداد مسافری که در آن ایستگاه ها وجود دارند، در حال انجام است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد