سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی



هاشمی عنوان کرد:
خود را مقصر باخت تیم مهرام می دانم
ماهشهر- خبرگزاری مهر: سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: از عملکرد شاگردانم راضی هستم و خودم را مقصر اصلی این باخت می دانم.

مصطفی هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ایراد از من بود کهنتوانستم تیم را خوب راهنمایی کنم و در نتیجه بازی را به حریف واگذار کردیم.

وی عنوان کرد: بد بازی کردیم اما من از عملکرد شاگردانم راضی هستم و خودم را مقصر اصلی این باخت می دانم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در ادامه افزود:  تیم حریف بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست از نقاط ضعف ما استفاده کند و نیتجه را به سود خود به پایان برساند.

هاشمی نسبت به حواشی این بازی افزود: گوشمان به این حرفا بدهکار نیست و ما باید کار فنی انجام دهیم و این حواشی در تمام ورزشگاه ها دیده می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای بازی فردا نقاط ضعفمان را از بین خواهیم برد و نقات قوتمان را تقویت خواهیم کرد و به شکل دیگری پا به میدان خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار بعدی این دو تیم بعد از ظهر امروز از ساعت 15:30 در ورزشگاه اندیشه شهرکت بعثت بندر امام خمینی (ره) پیگیری خواهد شد.

نخستین دیدار از بازی رفت عصر روز گذشته با نتیجه 78 بر 62 به سود پتروشیمی بندر امام به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد