سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان


حاشیه‌نگاری فارس از فینال لیگ دسته اول بسکتبال کشور
روزی که آبادان از ته دل خندید/ آبادان در جمع بزرگان بسکتبال کشور

در دیدار برگشت مرحله فینال لیگ دسته اول بسکتبال کشور، تیم پالایش نفت آبادان با کسب عنوان قهرمانی، موجی از شادی را در دل ورزش‌دوستان آبادانی به وجود آورد.

خبرگزاری فارس: روزی که آبادان از ته دل خندید/ آبادان در جمع بزرگان بسکتبال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و بهشت هیرکان گرگان، تماشاگران آبادانی سالن مجموعه ورزشی 17 شهریور آبادان را مملو از تماشاگر کرده بودند.

در این دیدار ابتدا نفتی‌ها بودند که از حریف خود پیشی گرفتند، در ادامه تیم گرگانی نبض کار را در دست گرفت و موفق شد از حریف خود پیشی گیرد.

در طول این دیدار، تماشاگران آبادانی یکصدا و یک نفس تیم خود را مورد تشویق قرار دادند و یکی از ارکان اصلی کسب این پیروزی در این دیدار بودند.

در نیمه دوم این دیدار چهار بازیکن تیم پالایش نفت آبادان، مرتکب پنج خطای فنی شدند و از زمین بازی اخراج شدند، نفتی‌ها در ادامه با سخت‌تر شدن کار از بازیکنان جوان خود بهره بردند.

با خروج چهار بازیکن به دلیل اخراج از زمین بازی، «علی نیرومند» بازیکن جوان و تازه وارد این تیم نیز به شدت مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد تا ادامه کار برای نفتی‌ها سخت‌تر شود.

اما با خروج این بازیکنان قوای آبادانی‌ها تضعیف نشد و در وقت‌های اضافه این دیدار با قاطعیت موفق شدند حریف خود را از پیش روی بردارند و به عنوان قهرمانی دست یابند.

در پایان این دیدار، جشن و هلهله بی‌پایان بازیکنان و تماشاگران آبادانی در سالن 17 شهریور آبادان حکمفرما شد و جام قهرمانی در میان استقبال و شور و نشاط ورزش دوستان آبادانی تقدیم تیم قهرمان شد.

رئیس سازمان لیگ بسکتبال کشور، در این دیدار میهمان ویژه این مسابقه بود و جام قهرمانی را به کاپیتان مجید قاسمی از نفت آبادان تحویل داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پالایش نفت آبادان موفق شد با غلبه در دیدار برگشت بر بهشت هیرکان گرگان، به عنوان قهرمانی لیگ دسته اول بسکتبال کشور دست یابد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930212000791#sthash.JyexXAWy.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد