سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار ورزشی برای خوزستان


با پیروزی مقابل بهشت هیرکان
پالایش نفت آبادان قهرمان لیگ یک بسکتبال کشور شد

تیم پالایش نفت آبادان، با کسب دومین پیروزی در مقابل رقیب سرسخت خود، بهشت هیرکان گرگان، قهرمان لیگ دسته اول بسکتبال کشور شد.

خبرگزاری فارس: پالایش نفت آبادان قهرمان لیگ یک بسکتبال کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با غلبه بر بهشت هیرکان گرگان، ضمن صعود به لیگ بر‌تر بسکتبال کشور، قهرمان این فصل لیگ دسته اول شد.

در این دیدار نماینده آبادان موفق شدند در وقت‌های اضافه، با حساب 83 بر 81 از سد حریف خود عبور کرده و به عنوان پیروز این دیدار و قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شود.

پالایش نفت آبادان کوار‌تر اول را با حساب 23 بر 31 واگذار کرد و در کوار‌تر دوم نیز 16 بر 14 بر حریف خود چیره شد تا نیمه اول را با حساب 39 بر 45 از حریف خود عقب بماند.

در نیمه دوم این دیدار، کار برای دو تیم بسیار سخت دنبال شد تا جایی که بار‌ها دو تیم نتیجه را به سود خود تغییر دادند.

در کوار‌تر پایانی، چهار بازیکن پالایش نفت به دلیل انجام پنج خطای فنی از زمین بازی اخراج شدند، ولی بازیکنان جایگزین این تیم موفق شدند با نتیجه تساوی کار را به وقت‌های اضافه بکشانند.

در وقت‌های اضافه نیز بازیکنان جوان پالایش نفت آبادان نبض کار را در دست گرفته و اجازه پیشتازی را به حریف ندادند.

این دیدار در لحظات پایانی بسیار حساس پیگیری شد به طوری که تیم گرگانی در لحظات واپسین نیز می‌توانست بازی را به سود خود به پایان ببرد.

سرانجام آبادانی‌ها، در امتیاز 83 نیمه اول وقت‌های اضافه را به پایان رسانده و موجی از شادی در سالن 17 شهریور آبادان به راه افتاد تا نفت آبادان پس از دو سال حضور در لیگ دسته اول بسکتبال کشور، ضمن کسب جواز صعود به سوپر لیگ بسکتبال کشور، به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات لقب گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پالایش نفت آبادان موفق شد حریف خود بهشت هیرکان گرگان را با نتیجه 83 بر 81 در دومین بازی متوالی از پیش روی بردارد و به عنوان قهرمانی لیگ دسته اول بسکتبال کشور دست یابد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930212000768#sthash.rZvltaid.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد