سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرداری اهواز


سواری عنوان کرد:
عدم رضایت شهروندان اهوازی از عملکرد شهرداریها
اهواز - خبرگزاری مهر: نائب رئیس شورای شهر اهواز از نارضایتی شهروندان اهوازی از عملکرد شهرداری های مناطق این شهر خبر داد.

ناجی سواری در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: براساس یک نظرسنجی میدانی که از اهالی شهر اهواز در خصوص سنجش رضایت آنان از عملکردهای شهرداری در مناطق چندگانه شهر به عمل آمد متاسفانه میزان رضایتمندی شهروندان از شهرداری ها از درصد پایینی برخوردار بوده است.

وی افزود: پس از بررسی های انجام شده بر روی آمار به دست آمده به جز در ناحیه دو شهرداری که اهالی آن از میزان رضایتمندی بالای 50 درصد از عملکرد شهرداری آن منطقه برخوردار بودند شهروندان دیگر مناطق همه از شهرداری های مناطقشان رضایتی زیر 30 درصد داشتند که نشان از عملکرد ضعیف شهرداری در پاسخگویی به نیازهای مردم دارد.

نائب رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه یکی از دلایل این عملکرد ضعیف شهرداری اهواز نبود نظارت کافی از سوی شورا بر آن است، اظهار کرد: شهرداری اهواز در بسیاری موارد نقایصی دارد که باید هرچه سریعتر نسبت به رفع آنها چاره اندیشی شود تا عملکرد این ارگان هر چه بیشتر به سمت خدمت رسانی صحیح به مردم سوق پیدا کند.
 
سواری بعضی از نقاط ضعف شهرداری اهواز را نبود نظارت کافی و صحیح بر عملکرد کارکنان و سیستم اداری این سازمان، شیوه پرداختی حقوق و مزایا و اشتغال بعضی نیروها بدون در نظر گرفتن تخصص لازم در آن را عنوان کرد.

وی ادامه داد: یکی از معضلات موجود در شهرداری اهواز تاخیر در حضور پرسنل در محل کار در ساعت رسمی شروع به کار سازمان و همچنین عدم حضور مستمر و دائم بعضی نیروها در ساعات و ایام کاری در این سازمان است.

نائب رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به این مساله که دریافت به موقع و جذب بیشتر عوارض از مردم نیازمند یک روش و متد جدید از سوی شهرداری است، گفت: بسیاری از مناطق اهواز حتی از ابتدایی ترین امکانات و خدمات محروم هستند که رفع این محرومیتها نیازمند یک نظارت صحیح و همه جانبه بر روند اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری است.

سواری عنوان کرد: متاسفانه در برخی موارد در مناطق کم برخوردار علیرغم اینکه شهرداری بودجه و هزینه لازم برابر با دیگر مناطق را برای اجرای پروژه ای به آن مناطق اختصاص می دهد اما مشاهده شده که از لوازم و امکانات نامناسب و بی کیفیت و فاقد استاندارد در اجرای آن پروژه استفاده شده است که این جای بسی تاسف دارد و نیازمند نظارت ححیح است.

وی مسایلی مانند نبود آسفالت مناسب و فاقد استاندارد، وجود جداول بی کیفیت و فرسوده، وجود خیابان های خاکی به ویژه معضل همیشگی فاضلاب را از جمله موارد مشکل ساز در بسیاری از مناطق شهری اهواز عنوان کرد.

نائب رئیس شورای شهر اهواز تصریح کرد: عدم رسیدگی به مشکلات موجود و کوتاهی در رفع هر چه سریعتر آنان منجر به کاهش بیشتر میزان رضایتمندی شهروندان خواهد شد که این مساله صورت خوشی برای شهرداری نخواهد داشت و باید شهرداری با تعامل دو جانبه با شورای شهر اهواز هر چه سریعتر به رفع معضلات موجود اقدام کند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد