سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



ارسال به دوستان
استاندار خوزستان در جمع فرمانداران و شهرداران‌:
خوزستان نیاز به غبارروبی دارد/مدیری که منفعت می‌رساند بازخواست نمی‌شود

استاندار خوزستان گفت: خوزستان نیاز به غبار روبی دارد و این تنها با تکاندن خودمان اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری فارس: خوزستان نیاز به غبارروبی دارد/مدیری که منفعت می‌رساند بازخواست نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی در گردهمایی حمایت از خرید کالا‌ها و خدمات تولید شده در خوزستان که عصر امروز با حضور فرمانداران و شهرداران سراسر استان در سالن اجتماعات استانداری برگزارشد اظهار کرد: در 15 روز آینده دو تیم از پایانه‌های استان بازرسی می‌کند تا از مسئولان آن شهرستان‌هایی که پایانه‌‌هایشان وضعیت خوبی دارد شناسایی و سپس تقدیر شود.

وی ادامه داد: باید همه دست به دست هم دهیم تا وضعیت پایانه‌ها بهتر از قبل شود تا مردم رضایت بیشتری از این بخش داشته باشند.

استاندار خوزستان اضافه کرد: وضعیت اشتغال خوزستان با حجم فعالیتی که انجام می‌شود همخوانی ندارد و باید وضعیت اشتغال در استان بهبود یابد و انجام این کار یکی از دغدغه‌های اصلی ما است.

وی خطاب به مدیران استان گفت: باید همه نسبت به استان احساس مسئولیت کنیم و این کار تنها با غبار روبی و تکاندن خودمان  اتفاق می‌افتد.

مقتدایی با اشاره به حمایت از تولیدات استان بیان کرد: هنر مدیر باید در تلفیق محصولات باشد تا به این شکل بتواند محصولی جدید را تولید کند، مگر غیر از ما مسئولان استان کسی می‌تواند خوزستان را متحول کند، باید کمی عقل‌های را به کار بیندازید.

وی خاطرنشان کرد: قرار نیست مدیری که سود و منفعتی به استان می‌رساند مورد بازخواست قرار گیرد پس از چیزی نترسید تا با کمک و حمایت یکدیگر وضعیت استان را بهتر کنیم

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930127001437#sthash.5aGeqWL3.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد