سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی


فولاد به دنبال جشن‌صعود،استقلال در اندیشه بقا
امشب خوزستان منتظر جشن دیگری است
کد مطلب : 38275
گروه ورزشی: تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به مصاف حریفان عرب خود می‌روند.
امشب خوزستان منتظر جشن دیگری است
* الشباب عربستان - استقلال ساعت 22:05
استقلال که با برتری برابر الجزیره امارات بار دیگر به لیگ قهرمانان آسیا بازگشت به خوبی می‌داند که بازی در زمین الشباب آخرین فرصت برای ادامه حضور در این مسابقات است. این نکته‌ای است که امیر قلعه‌نویی نیز به آن اشاره و از این بازی به عنوان «جدال مرگ و زندگی» یاد کرده است.

آبی پوشان که با 4 امتیاز از 4 بازی در رده سوم گروه خود قرار دارند الجزیره 7 امتیازی و الشباب 9 امتیازی را بالای سر خود می‌بینند محکوم به کسب 3 امتیاز بازی فردا هستند چرا که در غیر این صورت باید با آسیا وداع کنند و حتی ممکن است پایین‌تر از الریان 3 امتیازی قرار بگیرند.

باشگاه استقلال با حضور بازیکنان ملی پوشش در اردوی تیم ملی مخالفت کرد تا بیک‌زاده، صادقی، تیموریان و حیدری به عربستان بروند. این موضوع محل اختلاف زیادی شده و پای مدیران استقلال را هم به کمیته انضباطی باز کرد اما در هر حال قلعه نویی خیالش راحت است که می‌تواند از ملی پوشانش استفاده کند.

استقلال در بازی امشب، انگیزه دیگری هم دارد و آن انتقام است. آنها در ورزشگاه آزادی با یک گل بازی را به الشباب واگذار کردند و حالا در پی انتقام و البته زنده نگه داشتن امیدهایشان هستند. به هر حال باید دید استقلال پس از ماجراهای اخیر چه نتیجه‌ای می‌گیرد و آیا این تیم می‌تواند پس از به کرسی نشاندن حرفش با دست پر از عربستان بازگردد یا خیر.

* فولاد خوزستان - الجیش قطر ساعت 17:30

فولاد سرمست از قهرمانی در لیگ برتر در دیداری حساس از الجیش قطر پذیرایی می‌کند. شاگردان فرکی که با شایستگی جام قهرمانی لیگ سیزدهم را بالای سر بردند در آسیا هم شرایط خوبی دارند. این تیم همانند الجیش 8 امتیازی است و در رده دوم قرار دارد. با توجه به اینکه بنیادکار و الفتح 2 امتیازی هستند فولاد کار چندان دشواری برای صعود ندارد اما به شرطی که با انگیزه گام به میدان بگذارد.

این روزها فولادی ها در اوج هستند؛ آنها قهرمان لیگ برتر شده اند و از لحاظ روحی فوق العاده شارژ شده‌اند. از طرفی در لیگ قهرمانان آسیا هم فوق‌العاده بوده‌اند و فعلا، تا پیش از این دیدار خانگی با همین تیم الجزیره در عدد 8 هم امتیاز و البته صدرنشین هستند. فولادی ها برای صعود به مرحله بعد این رقابت ها نیاز به یک تساوی دارند و به نظر می رسد برای رسیدن به آن مشکل چندان زیادی نداشته باشند؛ نه تنها روحیه شان فوق العاده است بلکه در خانه و آن هم با تمام قوا بازی می‌کنند.

پیش از این قرار بود سه بازیکن این تیم به اردوی تیم ملی بروند ولی کی روش وقتی دید باشگاه های سپاهان و استقلال قصد ندارند ملی پوشان خود را به تیم ملی بدهند بازیکنان تیم های تراکتور و فولاد را هم از اردو مرخص کرد تا به تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا کمک کنند. حسین فرکی باید مراقب باشد که شاگردان جوانش دچار غرور نشوند و همان انگیزه دیدار پایانی لیگ برتر را فردا هم داشته باشند. فولاد فاصله زیادی با صعود ندارد و می‌تواند در کمتر از چند روز دومین موفقیت خود را جشن بگیرد. امشب خوزستان منتظر جشن دیگری است. آیا فرکی و شاگردانش می‌توانند این اتفاق خوب را رقم بزنند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد