سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی



هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا/فولاد – الجیش؛ تحت‌الشعاع قهرمانی خوزستانی‌ها
ورزشی  9:52:38 1393/01/26
931-19481-5 کد خبر
RSS :: پرینت

تیم فوتبال فولادخوزستان در پنجمین گام خود در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه غدیر اهواز رو در روی الجیش قطر قرار می‌گیرد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- فولادمردان خوزستانی که موفق شدند با قاطعیت، قهرمان لیگ ایران شوند، با روحیه ای مضاعف در پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:30 روز چهارشنبه، 27 فروردین‌ماه در ورزشگاه خانگی خود به مصاف الجیش قطر می‌روند.

 

فولادی‌ها در دیدار اول خود در قطر برابر الجیش به تساوی رسیدند، در دیدار دوم در ورزشگاه خانگی خود الفتح عربستان را مغلوب کردند، در گام سوم برابر نماینده ازبکستان به تساوی رضایت دادند و در چهارمین دیدار خود الفتح عربستان را از پیش رو برداشتند.

 

تا این مرحله از رقابت‌ها، فولادخوزستان بهترین تیم ایرانی لیگ قهرمانان آسیا است و با 8 امتیاز و باتوجه به تفاضل گل کمتر نسبت به الجیش قطر در رده دوم گروه خود قرار دارد.

 

هواداران فولادخوزستان چهارشنبه به ورزشگاه می‌آیند تا قهرمانی تیم‌شان در لیگ برتر کشور را در ورزشگاه غدیر اهواز جشن بگیرند و اگر نتیجه دیدار فولاد با الجیش نیز به صورتی رقم بخورد که فولاد مجوز صعود به مرحله بعد را بگیرد، این موضوع بر شادمانی مردم خوزستان می‌افزاید. سرخ‌پوشان خوزستانی با نتیجه تساوی هم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

 

تیم فولادخوزستان در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های الجیش قطر، الفتح عربستان و بنیادکار ازبکستان هم‌گروه است و اکنون نیز با 8 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی این گروه قرار دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد