سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان


فرمانداری آبادان درزمینه خدمات نوروزی و راهیان نور برترشناخته شد

اهواز - ایرنا- فرمانداریهای آبادان , اهواز , اندیمشک و شوش درزمینه ارایه خدمات نوروزی به مسافران و زایران راهیان نور به عنوان دستگاههای برتراستان خوزستان معرفی و ازفرمانداران این شهرستان ها تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگارایرنا ,امروز دوشنبه در آیین تجلیل از فعالان ستاد راهیان نور و ستادهای اجرایی خدمات سفرها که در محل استانداری خوزستان و باحضور استاندار این استان برگزارشد از فرمانداران این شهرستان ها بخاطرسطح و نوع خدمات تسهیلات سفر به مسافران نوروزی و زایران راهیان نور همچنین مدیریت هماهنگ بین دستگاهها قدردانی بعمل آمد.

عزیزالله شهبازی فرماندار ابادان درحاشیه این نشست درگفت وگو با ایرنا از همکاری همه دستگاههای اجرایی شهرستان آبادان , منطقه آزاد اروند , دستگاههای انتظامی و امنیتی همچنین نمایندگان مجلس و مهمان نوازی مردم ابادان قدردانی کرد و گفت : همه این عزیزان تلاش کردند تا ما شرمنده مسافران نوروزی و زیران راهیان نور نشویم 

وی افزود: درواقع مهمان نوازی مردم خونگرم آبادان از مسافران موجب این موفقیت شده است و بنده به عنوان نماینده دولت ازهمه آنها سپاسگزارم .

شهبازی افزود: ما ازاسفندماه گذشته , با تشکیل کمیته های ویژه سفرهای نوروزی درفرمانداری آبادان , برنامه ها را مشخص و وظایف دستگاهها را ابلاغ کردیم که خوشبحتانه با اعمال مدیریت هماهنگ توانستیم پاسخگوی خیل عظیم مسافران نوروزی که حسب آمارهای موجود نسبت به سالهای گذشته بیشتربود , باشیم .

شهبازی افزود: انشالله با فراهم ساختن زیرساخت ها , تعبیه محل های گردشگری بیشتر درابادان و نیز پیش بینی خدمات بهنگام در یادمان ها ,شاهد سفرهای بیشترمسافران نوروزی و هموطنان عزیز کشورمان در آبادان و خرمشهر باشیم .

وی از تدابیرویژه استاندارخوزستان دربحث گردشگری و تاکید ایشان نسبت به پذیرایی از مهمان نوروزی و راهیان نور همچنین همراهی مردم آبادان دراین زمینه قدردانی کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد