سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول


شهرداری دزفول در خدمات رسانی به مسافران نوروزی در خوزستان برتر شناخته شد

دزفول - ایرنا- شهرداری دزفول در خدمات رسانی به مسافران نوروزی در تعطیلات نوروز 93 در بین شهرداری های استان خوزستان برتر شناخته شد.

مسوول روابط عمومی شهرداری دزفول عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:در ارزیابی صورت گرفته در استان خوزستان در نوروز 93 شهردای دزفول در خدمات رسانی به مسافران نوروزی بین شهرداری های استان خوزستان رتبه نخست را کسب کرد.

ˈامیر قنبرزادهˈ افزود:شهرداری دزفول علاوه بر اسکان 40 هزار مسافر در کمپ نوروزی ، به مسافران مستقر در بوستانها و کاروان های راهیان نور نیز خدمات ارائه کرد.

وی اظهار کرد:در این ارزیابی میزان رضایتمندی مسافران نوروزی از خدمات شهرداری دزفول نیز مورد سنجش قرار گرفت که این شهرداری رتبه اول را در استان خوزستان کسب کرد.

قنبرزاده گفت: در همایش تجلیل از ستاد اجرایی خدمات سفر مسافران نوروزی و کاروانهای راهیان نور که روز دوشنبه در اهواز برگزار شد از شهرداری دزفول بعنوان شهرداری برتر استان خوزستان تجلیل به عمل آمد و ˈمحمدرضا کرمی نژادˈ شهردار دزفول نیز لوح تقدیر از استاندار دریافت کرد.

استاندار خوزستان در لوح تقدیری به پاس زحمات و تلاش صورت گرفته در راستای رفع نیازهای کاروان های راهیان نور و ستاد اجرایی خدمات سفر مراتب تقدیر و سپاسگذاری خود را از شهرداری دزفول اعلام کرد. 

یک میلیون و 500 هزار مسافر نوروزی در تعطیلات نوروز سال 93 وارد دزفول شدند که تعداد یک میلیون و 400 هزار نفر از آنها در پارک ها و فضای سبز دزفول اسکان یافت.ک/3 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد