سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از خرمشهر



  فرمانده انتظامی خرمشهر خبر داد

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق در خرمشهر

فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق و کشف 53 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دادگستری کل استان خوزستان، نادر سهیلی اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان خرمشهر، موضوع شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران نیروی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی و استفاده از توان اطلاعاتی و گشت‌زنی نامحسوس ماموران انتظامی، به یک موتور سوار مشکوک مظنون و بلافاصله راکب را دستگیر و مورد بازجویی قرار دادند.

فرمانده انتظامی خرمشهر به اعترافات متهم اشاره کرد و گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به 53 فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کرد.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم 150 متر سیم برق سرقتی به همراه ابزار آلات کشف کردند.


ارسال به دوستان
دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر خبر داد
بازداشت کارگردان قلابی در خرمشهر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر از دستگیری یک کارگردان قلابی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: بازداشت کارگردان قلابی در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر به نقل از روابط عمومی دادگستری خرمشهر، علیرضا باوی گفت: متهم که ادعا می‌کرد یک کارگردان بین‌المللی است با جعل نامه و گواهی از سازمان‌های رسمی اقدام به کلاهبرداری و جلب اعتماد قربانیان خود می‌کرد و پس از دریافت مبالغی و اخذ تست بازیگری به آنان وعده بازیگری و استخدام می‌داد.

وی ادامه داد: پس از دستگیری و اعتراف متهم و تکمیل تحقیقات در دادسرای عمومی و انقلاب خرمشهر، پرونده به شعبه 2 اجرایی خرمشهر ارجاع شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930125001121#sthash.T4C2CzDq.dpuf



دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر خبر داد
دستگیری متهم به آدم‌ربایی در خرمشهر

دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر از دستگیری یک آدم‌ربا در خرمشهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری متهم به آدم‌ربایی در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر و به نقل از روابط عمومی دادگستری خرمشهر، علیرضا باوی درباره این پرونده اظهار داشت: این پرونده با تماس تلفنی یک شهروند با پلیس 110 مبنی بر ربایش فرزندش و طی تحقیقات اولیه منجر به یافتن نوجوان 17 ساله ربوده شده آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از یافتن نوجوان و انتقال آن به بیمارستان طی تحقیقات مشخص شد که رباینده قربانی را به بهانه کمک در حمل بشکه آب و با تهدید توسط سلاح سرد به حومه شهر منتقل کرده و در پی تماس تلفنی با پدر نوجوان و دریافت پاسخ منفی در باب پرداخت وجه نقد اقدام به ضرب و جرح این نوجوان کرده است.

دادستان خرمشهر به دو فقره آدم‌ربایی دیگر توسط این متهم اشاره و عنوان کرد: پس از وقوع دو حادثه مشابه و اظهار شکایت و با چهره نگاری‌های صورت گرفته، متهم توسط نیروی انتظامی شناسایی شد.

وی افزود: با شناسایی متهم و به علت اهمیت فوق‌العاده موضوع با نظارت دادستان، اکیپی از کلیه واحدهای انتظامی خرمشهر تشکیل و با تلاش شبانه‌روزی و اطلاعاتی؛ محل مخفیگاه متهم شناسایی شد.

باوی به جزئیات دستگیری متهم اشاره کرد و گفت: پس از شناسایی محل مخفیگاه متهم بلافاصله نیروهای انتظامی به محل اعزام شدند که متهم با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز در نهایت متهم دستگیر شد.

دادستان از اعتراف صریح متهم خبر داد و تصریح کرد: پس از اعزام متهم به دادسرا و اعتراف صریح او به نحوه ارتکاب جرم، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930125001111#sthash.ALmZaBlc.dpuf


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد