سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان


ارسال به دوستان
استاندارخوزستان هشدار داد
15دقیقه زمان برای دسترسی یک شهروند اهوازی به مواد مخدر

استاندار خوزستان گفت: یک شهروند اهوازی به 15دقیقه زمان برای دسترسی به موادمخدر بیشتر نیاز دارد که وحشتناک است.

خبرگزاری فارس: 15دقیقه زمان برای دسترسی یک شهروند اهوازی به مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان که ظهر امروز در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: در هر بخشی که مشکل وجود دارد باید به آن توجه بیشتری کنیم وقتی در زمان گذشته به مرز کشورمان با عراق توجه می‌کنیم می‌بینیم امکان ورود موادمخدر و یا هرچیز دیگری به داخل کشور وجود داشت ولی اکنون وضعیت مرز بهتر شده است.

وی ادامه داد: خوزستان پس از پایان جنگ با دو پدیده مواجه بود، که یکی تسلیحاتی بود که در خوزستان وجود داشت، دوم نیز ورود موادمخدر به کشور بود، به همین دلیل مرز مهم است و باید به آن توجه شود.

استاندار خوزستان با اشاره به در دسترس بودن موادمخدر در شهر اهواز افزود: تنها پانزده دقیقه زمان نیاز است تا یک نفر در اهواز که مرکز استان است بتواند به مواد برسد که این وحشتناک بد است.

وی خاطرنشان کرد: این زمان کم نشان می‌دهد ما باید برای جلوگیری از این اتفاق خیلی بیشتر تلاش کنیم.

مقتدایی ادامه داد: در این استان پول زیادی وجود دارد ولی فقر هم زیاد است، همچنین شغل زیادی وجود دارد ولی بیکاری هم زیاد است که باید برای حل آن راهکاری پیدا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهترین پیشنهادم برای مبارزه با موادمخدر این است که مانوری در این زمینه برگزار شود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930125001346#sthash.6g9hgw8X.dpuf






ارسال به دوستان
معاون مبارزه با مواد مخدر کشور:
سالانه 3 میلیارد دلار سود نصیب قاچاقچیان ایرانی مواد مخدر می‌شود

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: سالانه سه میلیارد دلار سود نصیب قاچاقچیان ایرانی مواد مخدر می‌شود برای همین از مسئولان می‌خواهم کمیته شناسایی اموال قاچاقچیان موادمخدر را باشدت پیگیری کنند.

خبرگزاری فارس: سالانه 3 میلیارد دلار سود نصیب قاچاقچیان ایرانی مواد مخدر می‌شود
 گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بابک دین‌پرست در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر خوزستان که عصر امروز در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: در سال گذشته 570 تن مواد مخدر در کشور کشف و ضبط شد و در این خصوص نیز 270 هزار نفر دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ایران با این میزان کشفیات جزء کشورهای مطرح دنیا است که به مبارزه با موادمخدر پرداخته است.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی مبارزه با موادمخدر کشور اضافه کرد: افکار عمومی از وضعیت موادمخدر نگرانی دارند و خواسته‌های به حقی هم مطرح کرده‌اند که باید پیگیری شود که یکی از آن‌ها دسترسی راحت به موادمخدر و دیگری حضور معتادان در خیابان‌ها‌‌ست.

وی ادامه داد: سالانه 3 میلیارد دلار سود نسیب قاچاقچیان ایرانی موادمخدر می‌شود برای همین از مسئولان می‌خواهم کمیته شناسایی اموال قاچاقچیان موادمخدر را باشدت پیگیری کنند.

دین‌پرست بیان کرد: همچنین از مسئولان استان می‌خواهم 10 درصد از بودجه فرهنگی استان را به اقدامات مبارزه با مواد مخدر اختصاص دهند تا وضعیت مبارزه با موادمخدر بهتر از گذشته شود.

وی به اقداماتی که در حال انجام است اشاره و عنوان کرد: شناسایی دانش‌آموزان معتاد برای درمان آن‌ها است و دیگر هیچ دانش آموز معتادی به این دلیل از مدارس اخراج نخواهد شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930125001435#sthash.rfiNpW6c.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد