سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان


استاندار: در تعطیلات نوروز امنیت کامل در خوزستان حاکم بود
اجتماعی  13:58:43 1393/01/25
931-7314-5 کد خبر
RSS :: پرینت

استاندار خوزستان در آیین تجلیل از ستاد راهیان نور و ستاد اجرایی خدمات سفر استان با تشکر از شورای تامین، گفت: علی‌رغم اتفاقاتی که در حواشی مرزهای استان اتفاق می‌افتد، در تعطیلات نوروز امنیت کامل در مناطق خوزستان حاکم بود.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- عبدالحسن مقتدایی در این مراسم که امروز (دوشنبه) در محل استانداری برگزار شد، با بیان این که خوزستان مانند الماسی است که غبار روی آن نشسته و این غبار باید پاک شود. عنوان کرد: خوزستان سبقه طولانی در مهمان‌نوازی دارد و وقتی مهمانی پذیرفته می‌شود باید امنیت و خدمات را برای او فراهم کرد.

 

وی تصریح کرد: شرایط برای ساختن استان برتر فراهم است. به گونه ای که اولویت‌های ملی بعد از تهران در خوزستان رقم می‌خورد و ما باید شاخص‌هایی را در خور شان مردم این مکان مقدس ایجاد کنیم.

 

مقتدایی افزود: با این شرایط و ظرفیت‌های موجود می‌توان خدمات بهتری را برای مردم خوزستان ایجاد کرد و فرهنگ خدمات‌رسانی به شهروندان را در استان نهادینه کرد.

 

وی با اشاره به ایجاد زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در استان خاطرنشان کرد: سرمایه جایی می‌آید که امنیت و خدمات‌رسانی فراهم باشد، بنابراین باید زمینه سرمایه‌گذاری را در استان ایجاد کنیم.

 

استاندار خوزستان اظهار کرد: فرمانداران باید در حال تجهیز و نوسازی ترمینال‌های شهرستان‌ها اقدام کنند تا رضایت شهروندان در این زمینه جلب شود.

 

مقتدایی یادآور شد: شرکت پخش فراورده‌های نفتی نیز باید در کنار جایگاه‌های خود، سرویس‌های بهداشتی و استراحتگاه‌هایی با تمام امکانات ایجاد کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد