سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:
اهواز هم شامل خودروهای مناطق آزاد شد
کد مطلب : 37770
گروه اقتصادی: قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند از افزایش شعاع تردد خودروهای پلاک اروند در سطح استان خوزستان خبر داد و گفت: این خودروها برای تردد و توقف همیشگی در شهرهایی مثل اهواز، ماهشهر، شادگان، دارخوین و ویس مشکلی ندارند و مردم این شهرها هم امکان داشتن این خودروها را خواهند داشت.
اهواز هم شامل خودروهای مناطق آزاد شد
عبدالله کعبی به خبرنگار خبرنگار بهارنیوز در اهواز، گفت: خودروهای خارجی دارای پلاک اروند در ابتدای راه اندازی این طرح، فقط امکان تردد در آبادان و خرمشهر را داشتند و برای خروج از محدوده این دو شهر ضرروی بود اقدام به گرفتن مرخصی کنند ولی از این پس خودروهای شخصی دارای پلاک اروند می‌توانند به سایر شهرهای استان تا شعاع 120 کیلومتر تردد کنند. نماینده سابق آبادان در مجلس گفت: تمام شهروندان ساکن استان خوزستان امکان خرید خودروهای پلاک اروند را دارند. قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه تردد در این شعاع پیشتر تا شهر اهواز مرکز استان خوزستان انجام می شد، افزود: اکنون این شعاع تردد برای سایر شهرهای استان خوزستان مانند ماهشهر که در این شعاع قرار دارند نیز ممکن است.

وی اظهارداشت: خودروهای شخصی دارای پلاک اروند در روزهای پنجشنبه و جمعه اجازه تردد در کل استان خوزستان را دارند و نیاز به گرفتن مرخصی ندارند. کعبی افزود: تردد خودروهای آمبولانس، آتش نشانی و تاکسی دارای پلاک اروند در کل استان در تمامی روزها بلامانع است. وی اظهار کرد: مالکان خودروهای پلاک اروند امکان مسافرت به سایر نقاط کشور را دارند که این موضوع منوط به اخذ مرخصی از واحد خودرویی سازمان منطقه آزاد اروند واقع در گمرک خرمشهر است.

عضو هیات مدیره منطقه آزاد اروند افزود: این خودروها برای تردد و توقف همیشگی در شهرهایی مثل اهواز، ماهشهر، شادگان، دارخوین و ویس مشکلی ندارند و مردم این شهرها هم امکان داشتن این خودروها را خواهند داشت. این مقام مسوول گفت: زمینه تجهیز ناوگان تاکسیرانی آبادان و خرمشهر به ماشین های خارجی پلاک اروند فراهم شده و این حرکت می تواند ناوگان تاکسیرانی را در منطقه آزاد اروند متحول سازد.

گفتنی اینکه قیمت خودروهای خارجی در مناطق آزاد حدود یک سوم قیمت‌ آنها در بازار آزاد است و برای مثال یک خودروی مزدا 3 حدود 35 میلیون تومان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد