سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک هشدار امنیتی به خوزستانیها



   


رمز کارت بانکی را به مراکز ثبت نام یارانه ندهید

شنبه, 23 فروردین 1393 ساعت 10:29

ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی در حالی به چهارمین روز خود رسیده است که بنگاه‌های معاملات املاک و برخی از فروشگاه‌ها نیز به مراکز فعال نام نویسی پیوسته‌اند.

با آغاز به کار سامانه اعلام نیاز دریافت یارانه نقدی از روز چهاشنبه 20 فروردین ماه جاری، بازار کسب درآمد برخی از کافی نت ها نیز داغ شده است، این درحالی است که طی این روزها، برخی از بنگاه های معاملات املاک، فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی، فروشگاه های عرضه محصولات کامپیوتری و عکاسی ها نیز به جمع مراکزی که اقدام به ثبت نام افراد می کنند، پیوسته اند.

با این وجود سازمان هدفمندسازی یارانه ها تاکنون 6 درگاه را برای ثبت نام افراد برای ثبت نام یارانه های نقدی اعلام کرده است که از جمله آنها مراکز پلیس + 10، دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر خدمات پست، شوراهای اسلامی محلی و فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و استانداری‌ها و مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی است.

گرچه سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرده بود که دفاتر پیشخوان دولت و سایر مراکز ثبت نام در روزهای تعطیل به صورت شبانه روزی آماده ثبت نام از متقاضیان هستند، اما برخی از این مراکز روز گذشته ( جمعه) تعطیل بودند.

تمامی واحدهای بانک ملی در سراسر کشور نیز در راستای تسهیل ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی مرحله دوم هدفمندی، همه روزه بطور یکسره تا ساعت 18 (بیستم لغایت بیست و نهم فروردین ماه جاری) آماده قبول ثبت‌نام از متقاضیان در مهلت تعیین شده است.

همچنین اعلام شده بود که روزهای جمعه نیز از ساعت 8 لغایت 14 شعب بانک ملی ایران آماده قبول ثبت نام از متقاضیان خواهد بود.

برخی از افراد با مراجعه به نزدیکترین مرکز برای ثبت نام اقدام می کنند، که البته برخی مشکلات نیز برای مردم ایجاد شده است، به طوری که نرگس نجفی سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد که مردم در مراجعه به کافی نت ها و سایر مراکز به هیچ وجه لازم نیست که شماره رمز کارت های بانکی خود را ارائه کنند.

در عین حال نجفی تصریح کرده است که مردم باید از صحت ثبت نام خود در این مراکز مطمئن شوند. ناگفته نماند که برخی از مراکز غیر رسمی ثبت نام از متقاضیان یارانه نقدی در ابتدا فرم حاوی مشخصات را به متقاضی ارائه می کنند و پس از آن اطلاعات مندرج در فرم ها را در سامانه وارد می کنند.

سازمان هدفمندسازی یارانه ها از هماهنگی با شرکت پست بانک برای ارائه خدمات به مردم شهرستانها و روستاهای دور افتاده برای انجام ثبت نام یارانه نقدی از طریق اعزام اکیپ ها و پایگاه های سیار به این مکانها خبر داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد