سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هشدار به بانوان محترمه خوزستانی



دو نوع فرآورده آرایشی و بهداشتی غیرمجاز درخوزستان معرفی شد

اهواز - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز دو نوع فرآورده آرایشی و بهداشتی غیر مجاز را در استان معرفی کرد.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این معاونت، دکتر ˈبهزاد شریف مخمل زادهˈ افزود: این فرآورده ها شامل صابون جامد با نشان تجاری اکتیو(ACTIVE) ساخت کشور اندونزی و پودر رخت شویی با نشان تجاری مهراز و ماه گل با پروانه جعلی 138/561 را تقلبی، دارای پروانه جعلی و فاقد مجوز از وزارت بهداشت می باشد.

وی با اشاره به این که این نوع فرآورده ها به صورت قاچاق و غیر مجاز در سطح گسترده در بازار های کشور و به ویژه خوزستان توزیع شده است تصریح کرد: این نوع فرآورده ها به هیچ وجه مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

مخمل زاده با توصیه به استفاده نکردن از این محصول، هشدارداد: این فرآوردها به دلیل قاچاق، تقلبی و مشخص نبودن مواد و ترکیبات شیمیایی آن غیر مجاز و غیر قابل استفاده است و مصرف آن سلامتی را به خطر می اندازد. 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده، موارد تخلف را به صورت تلفنی با شماره 1490 یا 2232352-0611 به واحد رسیدگی و پیگیری به شکایات معاونت غذا و داروی خوزستان اطلاع دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد