سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



دکتر شاهینی:
در دوره هشت ساله احمدی نژاد تمام برنامه های دولتی برای توسعه خوزستان فقط بر روی کاغذ وجود داشت و در حد حرف باقی ماند.
در دیداری که به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و ایام نوروز در اهواز برگزار شد دکتر هدایت اله شاهینی در جمع اعضای حزب کارگزاران سازندگی شاخه خوزستان با تبریک سال نو و آرزوی تحقق شعار سال جدید مبنی بر تحقق مدیریت جهادی با عزم ملی در زمینه امور اقتصادی و فرهنگی عنوان نمود در راستای بوجود آمدن چنین فضای لازم است همه دست به دست هم داده و با یکدلی در جهت پیشرفت ایران اسلامی تا رسیدن به این هدف والا تلاش نماییم. 

دبیر حزب کارگزاران سازندگی استان خوزستان با اظهار تاسف از بی حرمتی رخ داده نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی در جزیره کیش گفت:وقتی نسبت به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار و یاور امام و رهبری چنین حرمت شکنی هایی میشود دیگر چه انتظاری راجع به سایرین میتوان داشت.

دکتر شاهینی افزود:حرمت شکنان نسبت شخصی که شناسنامه این انقلاب است از گذشته درس عبرت نگرفته اند و نمی دانند نتیجه این رفتارشان افزودن هرچه بیشتر به محبوبیت آیت الله هاشمی در میان توده مردم کشور است. 

مشاور معاون رییس جمهور در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند پیشرفت در استان خوزستان در سالهای اخیر گفت:متاسفانه در دوره هشت ساله احمدی نژاد تمام برنامه های دولتی برای توسعه خوزستان فقط بر روی کاغذ وجود داشت و عملا هیچ کدام به منصه عمل نرسید و در حد حرف باقی ماند.

مستشار سابق دیوان عدالت اداری کشور همچنین با انتقاد از نوع نگاه فعلی مدیریت ارشد استان خوزستان افزود:متاسفانه شواهدی وجود دارد که نشان می دهد استاندار خوزستان نسبت به نظرات و ایده های احزاب استان خوزستان توجه جدی ندارد و این نقصیه از سوی وی و مدیران استانداری به نفع روند توسعه در استان خوزستان نیست.

دکتر شاهینی افزود:با توجه به اینکه قشر عظیمی از نخبگان،تحصیلکردگان و صاحبان فکر و اندیشه هر استان در احزاب قانونی حضور دارند و دلشان برای سرزمینشان میسوزد این عدم توجه مدیریت استان به احزاب هیچ توجیهی ندارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد