سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث در استان خوزستان



در چهارشنبه سوری/
سه خانه مسکونی در خوزستان طعمه حریق شد
اهواز - خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در آتش بازی های شب گذشته و انفجار مواد محترقه درخوزستان سه باب منزل مسکونی به کلی طعمه حریق شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد صالحی با اشاره به سوختگی شدید چهار تن در چهارشنبه سوری افزود: در نتیجه استفاده از مواد محترقه توسط ساکنان منازلی در دو شهر اندیمشک و اهواز، سه باب منزل مسکونی به کلی دچار حریق شده و دو دستگاه خودروی آنان نیز در آتش سوخت.

وی گفت: در بررسی های ماموران اعزامی مشخص شد در حادثه نخست که در یک مجتمع مسکونی در اهواز اتفاق افتاد در پی حریق یک دستگاه خودوری سواری ال 90 و انفجار آن در مجتمع مسکونی، شعله های آتش به دو واحد آپارتمانی سرایت و با ایجاد خسارت کلی به هر دو منزل، موجب سوختگی شدید یکی از ساکنان مجتمع شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: دومین حادثه نیز در شهرستان اندیمشک اتفاق افتاد و سه جوان حدودا 20 ساله که در حال ساخت حدود پنج کیلوگرم مواد محترقه دست ساز بودند با انفجار ناگهانی این مواد روبرو شده که در همین رابطه ضمن سوختگی شدید و ایجاد جراحتهای جدی ناشی از انفجار به هر سه نفر، باعث آتش سوزی کامل منزل و یک دستگاه سواری پراید نیز شدند.

وی افزود: آسیب دیدگان حوادث یاد شده به مرکز شفای طالقانی اهواز منتقل شدند که حال دو تن از مجروحان حادثه اندیمشک بسیار وخیم گزارش شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد