سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث در استان خوزستان



مدیر کل پزشکی قانونی خوزستان خبر داد
افزایش 3 درصدی فوتی ناشی از سوختگی در خوزستان

مدیر کل پزشکی قانونی خوزستان گفت: 174 نفر بر اثر سوختگی در 11 ماه سال جاری در خوزستان جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری فارس: افزایش 3 درصدی فوتی ناشی از سوختگی در خوزستان

سید فرزاد حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در 11 ماه سال جاری 174 نفر بر اثر سوختگی در استان خوزستان جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: از این تعداد 70 نفر مرد و 104 نفر زن بودند.

مدیر کل پزشکی قانونی خوزستان خاطر نشان کرد: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد فوتی‌های ناشی سوختگی 169 نفر بود، سه درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: خانواده‌ها در چهارشنبه آخر سال با دقت بیشتری رفتارهای فرزندان خود را کنترل داشته و جوانان نیز سلامتی خود را فدای پرتاب مواد محترقه نکنند.

حسینی ادامه داد: هر ساله تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان در چهارشنبه پایانی سال به جهت عدم آگاهی از خطرات استفاده مواد محترقه دچار آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیری می‌شوند که همین امر ضرورت نظارت هر چه بیشتر خانواده‌ها را در این ایام می‌طلبد.

وی با بیان اینکه برخی از حوادث چهارشنبه پایانی سال منجر به قطع عضو و معلولیت افراد می‌شود، عنوان کرد: لازم است که خانواده‌ها در کنار کنترل و نظارت بر رفتار فرزندان آن‌ها را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه کنند.

مدیر کل پزشکی قانونی خوزستان خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: با فکر کردن به عواقب تلخ بازی با مواد محترقه، آسایش و آرامش را از خود و خانواده‌ها و شهروندان سلب نکرده و شادی و سلامتی خود را فدای استفاده یا پرتاب مواد محترقه نکنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921227000142#sthash.XfkG8rkH.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد