سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک انتقاد وارده



مخترع سردشتی:
اختراعاتم در انبار خاک می‌خورد/ دستگاه تصفیه هوا زیرگرد غفلت

مخترع سردشتی گفت: تمام اختراعاتی که تاکنون به مرحله ثبت رسیده و اجرا کرده‌ام در انبار کارگاهم در حال خاک خوردن است.

خبرگزاری فارس: اختراعاتم در انبار خاک می‌خورد/ دستگاه تصفیه هوا زیرگرد غفلت

ولی آقاجاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: تمام اختراعاتی که تاکنون به مرحله ثبت رسیده و اجرا کرده‌ام در انبار کارگاهم در حال خاک خوردن است.

وی ادامه داد: تاکنون از 23 طرحی که به مرحله اختراع رسیده‌اند سه طرح را به ثبت ملی رسانده‌ام که یکی از این طرح‌ها در جشنواره ملی نخبگان دارای کسب مقام شد.

این مخترع سردشتی افزود: با توجه به اینکه سال‌هاست در انبار کوچک خود مشغول فعالیت هستم ولی هیچ وقت از ادامه کار دست برنداشته‌ام و هر روز دست به اختراعات جدیدی می‌زنم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌هایی که به ثبت ملی رسیده و کسب مقام سومی جشنواره ملی نخبگان شده است طرح جمع‌آوری گازهای فریون است.

آقاجری ادامه داد: این طرح که کمک به‌سزایی برای جمع‌آوری گازهای فریون و همچنین آلودگی هوا و تبدیل آن به هوای پاک است همچنان در انبار کارگاهم خاک می‌خورد.

وی ضمن اشاره به اختراعات دیگر خود افزود: جدیدترین اختراع من که مدت یک سال به طول انجامید و امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است یک نوع دستگاه مخصوص برای نخیلات است.

این مخترع جوان سردشتی گفت: این دستگاه که نوعی بالابر است بدون استفاده از هیچ نوع نیرو و انرژی مصرفی کار می‌کند و تا ارتفاع 6 متر بالا می‌رود و تحمل حدود 400 کیلوگرم وزن را دارد که مخصوص نخیلات است.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه کمک بسیار خوبی به کشاورزان و نخیلات می‌کند افزود: این دستگاه می‌تواند در ادارات برق، شهرداری، انبارهای بزرگ، کارهای ساختمانی و اماکن مذهبی کاربرد خوبی داشته باشد.

آقاجری ضمن اشاره به اختراعات دیگر خود ادامه داد: چندین نوع دستگاه لیفتراک دستی و برقی و چندین نوع دستگاه بالابر که هر کدام به نوعی بدون انرژی کار می‌کنند را اختراع و در کارگاه خود ساخته‌ام.

وی همچنین عنوان کرد: اختراعی همچون طرح آب‌بندی ساحل که بدون خاک‌ریزی و خاکبرداری طراحی و ساخته‌ام می‌تواند تحولی بزرگ در سواحل کارون و رودخانه‌ها داشته باشد.

این مخترع جوان سردشتی همچنین از ساخت و اختراع چنگک برای جمع‌آوری آهن‌آلات و لایروبی رودخانه خبر داد و گفت: اختراع دستگاه پرس یک‌صد و 50 تنی دستی و همچنین چکش برقی با وزن 50 کیلو برای کارگاه‌های کوچک و بزرگ را در کارگاه خود به مرحله ساخت رسانده‌ام.

وی ضمن اشاره به سال حماسه اقتصادی که باید به تولید ملی کمک به‌سزایی ‌برساند ابراز داشت: با عنایت به اینکه امید فراوانی به آینده جهت توسعه اختراعات خود دارم، در راستای کمک به اقتصاد ملی از همه مسئولین درخواست کمک و مساعدت برای راه‌اندازی و اشتغالزایی را دارم.

آقاجری تاکید کرد: نیاز است که مسئولان به‌منظور ارائه تسهیلات و تولید انبوه اختراعات که کمک به‌سزایی در نقش تولید و توسعه اقتصادی مبنی بر حمایت ملی و حماسه اقتصادی دارد وارد عمل شوند.

وی در پایان ضمن انتقاد از مسئولان، خواستار کمک و مساعدت جهت ثبت و ارائه تسهیلات بانکی و کمک به تولید ملی و اشتغال‌زایی برای جوانان شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921224000631#sthash.oKVlSOqt.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد