سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث در استان خوزستان





ظهر امروز
برخورد کامیون و وانت در مسیر دشت آزادگان هویزه یک کشته برجای گذاشت

برخورد کامیون و وانت در 4 کیلومتری مسیر دشت آزادگان به هویزه یک کشته برجای گذاشت.

خبرگزاری فارس: برخورد کامیون و وانت در مسیر دشت آزادگان هویزه یک کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشت آزادگان، این تصادف به علت برخورد 2 دستگاه کامیون بنز و وانت تویوتا روی داد که سرنشین وانت تویوتا قبل از رسیدن نیروهای امدادی جان سپرد.

به گفته پلیس راه خوزستان علت وقوع این حادثه تجاوز به چپ کامیون بنز بوده است.

این تصادف باعث اختلال در تردد خودروها در مسیر دشت‌آزادگان و هویزه شد که با حضور ماموران پلیس راه بعد از گذشت مدتی این مسیر مجدداً بازگشایی شد.

مسیر هویزه دشت آزادگان دوطرفه است و تاکنون تصادف‌های دلخراشی در آن روی داده و عده زیادی از شهروندان این 2 شهر بر اثر حوادث رانندگی جان سپرده‌اند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921223000538#sthash.DHC8Lqbt.dpuf





مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد
نجات جان 200 گرفتار سیلاب در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 200 نفر از مردم خوزستان در شهرستان‌های اهواز، شوشتر، شوش و مسجدسلیمان که گرفتار سیلاب شده بودند با کمک نیروهای امدادی هلال احمر نجات یافتند.

خبرگزاری فارس: نجات جان 200 گرفتار سیلاب در خوزستان

علی خدادادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: بر اثر بارندگی چند روز گذشته در خوزستان 200 نفر از مردم خوزستان در شهرستان‌های اهواز، شوشتر، شوش و مسجدسلیمان که گرفتار سیلاب شده بودند با کمک نیروهای امدادی هلال احمر نجات یافتند.

وی افزود: سیل در مناطق بازار چشمه علی، نمره یک و روستای گلگیر در مسجدسلیمان به 30 خانوار آسیب رسانده که نیروهای امداد و نجات با استفاده از تجهیزات و توان امدادی به نجات 150 نفر از مردم این مناطق اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: بارندگی‌های چند روز گذشته در منطقه شهرک و خشایار اهواز نیز موجب ایجاد سیل و آب گرفتگی معابر و منازل و بروز خسارت کلی به 3 خانوار شده است که امدادگران به این مناطق نیز امدادرسانی کرده‌اند.

وی با اشاره به ایجاد سیل و آب گرفتگی در شوشتر گفت: سیلاب در سطح شهرستان شوشتر باعث ایجاد خسارت به 5 خانوار شد که امدادگران جمعیت هلال احمر پس از ارزیابی به عملیات امدادرسانی اقدام نموده و 25 نفر از آسیب‌دیدگان سیل اخیر از خدمات امداد جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

خدادادی ادامه داد: در شهرستان شوش نیز بارندگی‌های روز گذشته باعث ایجاد آبگرفتگی معابر شده است که امدادگران جمعیت هلال احمر مشغول ارزیابی و امدادرسانی هستند.

وی با بیان اینکه برای کمک به مناطق سیل‌زده 11 گروه امداد رسان به تعداد 45 نفر، 8 دستگاه لجن کش و موتور برق، 9 دستگاه انواع خودروی پشتیبانی و امدادی اعزام شدند، افزود: در مجموع 137 تخته پتو، 62 تخته موکت به متراژ 550 متر، 46 دستگاه چراغ و فانوس، 150 متر نایلون پوششی، 500 قوطی کنسروجات، 675 کیلو قند، شکر، روغن، حبوبات و چای به همراه ملزومات امدادی دیگر در بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921222001073#sthash.hEMVPP4A.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد