سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر اقتصادی از خوزستان


معاون استاندار خوزستان عنوان کرد: فرودگاه اهواز،نمایشگاه جدید خوزستان و پروژه های عمران شهری از جمله طرح هایی است از هر کسی که بتواند پول بیاورد و در خوزستان سرمایه گذاری کند استقبال می کنیم چینی یا غیر چینی هم فرق ندارد
احمدسیاحی معاون عمرانی استاندار خوزستان در خصوص سرمایه گذاری های صورت گرفته در استان اظهار داشت: فرودگاه اهواز،نمایشگاه جدید خوزستان و پروژه های عمران شهری از جمله طرح هایی است در خصوص آن ها با چینی ها رایزنی هایی در حال انجام است هرچند هنوز عملیاتی نشده اند و هیچ توافقنامه ای بین ما و سرمایه گذار چینی صورت نگرفته است ودر حد مذاکره بوده است. از هر کسی که بتواند پول بیاورد و در خوزستان سرمایه گذاری کند استقبال می کنیم چینی یا غیر چینی هم فرق ندارد 

وی افزود:در بعضی از پروژه ها مطرح شده که سرمایه گذار چینی حاضر است در اجرای پروژه های استان خوزستان با شرط تامین اعتبار مربوطه مشارکت کند.

معاون استاندار خوزستان عنوان کرد:فرودگاه اهواز،نمایشگاه جدید خوزستان و پروژه های عمران شهری از جمله طرح هایی است در خصوص آن ها با چینی ها رایزنی هایی در حال انجام است هرچند  هنوز عملیاتی نشده اند و هیچ توافقنامه ای بین ما و سرمایه گذار چینی صورت نگرفته است ودر حد مذاکره بوده است.

سیاحی اضافه کرد:از حوزه خلیج فارس نیز برخی از سرمایه گذاران ابراز تمایل کرده اند که در حوزه های توریستی و اقامتی و گردشگری سرمایه گذاری هایی داشته باشند و مکان هایی برای این کار در نظر داشته اند.

وی در ادامه گفت:پیشرفتی که در دنیا به وجود امده به خاطر این است که زمینه را برای حضور سرمایه گذار مهیا کرده است ما هم از سرمایه گذران داخلی و خارجی استقبال می کنیم هر چند فعلا در حد مذاکره جلو رفته ایم.

گفتنی است طی هفته های گذشته اخباری مبنی بر حضور پیمانکاران چینی برای انجام برخی پروژه های عمرانی در ازای هزینه بلوکه شده نفتی در بانک های این کشور شنیده شده بود که البته برخی نمایندگان مجلس این نحوه حضور چینی  ها را تائید نکردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد