سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان



از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفته است
کشف 100 هزار قرص روانگردان در خوزستان

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌صد هزار قرص روانگردان در سطح استان کشف شده است.

خبرگزاری فارس: کشف 100 هزار قرص روانگردان در خوزستان

عبدالله نظرپور امروز در گفت‌وگو با فارس در اهواز اظهار کرد: مرزبانی خوزستان با امکاناتی که داشته توانست کشفیات بالایی داشته باشد و در بعضی حوزه‌ها با رشد 100 درصدی روبرو بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه مواد مخدر و تاکنون 313 کیلوگرم کشفیات داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 100 درصدی روبرو بوده که نشان دهنده عملکرد خوب مرزبانان استان در این بخش است.

فرمانده مرزبانی خوزستان اضافه کرد: از ابتدا سال 92 تاکنون توانسته‌ایم 11 تن آبزی که توسط صیادان غیرمجاز شکار شده بودند را توسط مرزبانان دریابانی کشف کنیم.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 768 نفر تاکنون در ارتباط با قاچاق در استان بازداشت شده‌اند خاطرنشان کرد: در حوزه احشام نیز کشف 434 راس دام که در حال ورود یا خروج به کشور بودند را داشتیم همچنین 932 شانور غیرمجاز را توقیف کردیم.

نظرپور با اشاره به این که 90 نفر ورود غیرقانونی به کشور داشتند که پس از شناسایی آنها را به کشور خود بازگرداندیم عنوان کرد: 417 هزار و 260 نفر از مرزهای شلمچه و چزابه برای زیارت عتبات عالیات از کشور خارج شدند همچنین 311 هزار و 538 زائر عراقی که برای زیارت امام رضا(ع) از مرزهای مان وارد کشور شدند.

وی با بیان اینکه عملکرد خوبی که مرزبانی در خوزستان داشته است با انگیزه هرچه بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد ابراز داشت: در بخش راهیان نور به دلیل این که هر ساله خوزستان میهمان 5 میلیون نفر است سعی کرده‌ایم در حوزه امنیت آنها گام‌های خوبی برداریم.

فرمانده مرزبانی خوزستان در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌صد هزار قرص روانگردان در سطح استان کشف شده است.    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد