سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بهداشت و سلامتی

اگر بنا به هر دلیلی تخت خواب ندارید و مجبورید روی زمین بخوابید رعایت کردن اصولی ساده به شما کمک می‌کند که به سلامت جسمی خود آسیب نرسانید.
به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛خوابیدن روی زمین باعث ایجاد "کمر درد"، ضعف عضلانی، سرگیجه و سردرد در سالمندان می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند دانشمندان با مطالعه روی نحوه خوابیدن افراد دریافتند که شخص برای خوابیدن حداقل 30 سانتی متر با زمین باید ارتفاع داشته باشد در غیر این صورت گرانش زمین باعث پیری زودرس و ایجاد چین و چروک و افتادگی اندام‌های بدن می‌شود.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند اگر روی زمین می‌خوابید باید یک یا دو بالشت زیر ساق پاهایتان قرار دارید زیرا این کار باعث رسیدن گردش خون بیشتر به مغز شما می‌شود و کیفیت خوابتان افزایش می‌یابد و بهترین بالشت برای گذاشتن زیر سر باید از جنس پنبه باشد و گردن روی آن قرار بگیرد.



با بالا رفتن آمار مبتلایان به سرطان، کمی چشم ما را نسبت به بیماری که این روزها بی رحمانه قربانی می گیرد باز تر کرده است.
به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛محققان می گویند استفاده بیش از اندازه از محصولات آرایشی می تواند تعداد مبتلایان به "سرطان پوست" را بیشتر کند. 

بررسی ها نشان می دهند پژوهشگران می گویند هنگام خرید کردن کرم های روشن کننده و دیگر محصولات زیبایی باید به موادی که در آن ها به کار رفته است توجه کنید. 

بررسی ها نشان می دهد کرم هایی که گل سرخ و عصاره شان در آن ها به کار رفته است بی ضرر ترین کرم پودر ها برای روشن کردن پوست هستند و حتی استفاده مداوم از عصاره گل سرخ می تواند پوست را به صورت طبیعی روشن تر کند. 




آیا واقعا ممکن است که شخصی تا سن صد سالگی با شادی و خوشحالی زندگی کند؟ خبر خوشحال کننده این است که بدن شما طوری طراحی شده است که تا صد سال هم می‌تواند به خوبی زندگی کند. فقط باید راه آن را پیدا کنید.
به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، در اینجا بر اساس آخرین تحقیقات به نکته‌های علمی در مورد طول عمر و افزایش سلامتی بدن اشاره می‌کنیم. 

۱. مکمل چای سبز


۲. اگر از کمبود انرژِی رنج می‌برید قرص‌های گیاهی جدیدی به ویژه برای زنان طراحی شده است که مواد اصلی آن اکتیل و اسید آمینه‌های ضروری است. 


۳. مکمل آرتروز
مکمل گلوکوزامین است که تحقیقات نشان می‌دهد برای کاهش درد‌های جسمی و افزایش طول عمر مصرف آن ضروری است. 


۴. مکمل تقویت مغز
این قرص زردرنگ می‌تواند نقش موثری در جلوگیری از آلزایمر داشته باشد و امگا ۳ نیز مانند این مکمل است. 

۵. مکمل قلب
این مکمل به رگ‌های خونی کمک می‌کند و ماهیچه و عضله‌های قلب را برای افزایش طول عمر تقویت می‌کند و خطرات حملات قلبی را کاهش می‌دهد. 

۶. مکمل استخوانی
کاهش توده استخوانی شایع‌ترین بیماری بعد از ۴۵ سالگی محسوب می‌شود اما با مصزف این دارو که حاوی ویتامین د است می‌توان سلامتی بدن را تضمین کرد. 


۷. مکمل تنفس
این مکمل با تنظیم آنزیم‌های بدن تنفس را راحت می‌کند و درد و مشکلات بلعیدن را کاهش می‌دهد و انرژِی بدن را افزایش می‌دهد و افسردگی را از بین می‌برد و افزایش طول عمر را تضمین می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد