سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

دهدشتی:
60 درصد از سهمیه سوخت استان خوزستان تحویل نشده است
آبادان – خبرگزاری مهر: یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه حدود 60 درصد از سهمیه سوخت استان خوزستان تاکنون تحویل نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین دهدشتی پیش از ظهر امروز در نخستین همایش بزرگ صیادان و لنجداران آبادانی ایثارگر در طول هشت سال دفاع مقدس در محل سینما نفت آبادان افزود: شما در زمانی که کشور نیاز به حضورتان  داشت بدون دعوت وارد عرصه کارزار شدید و دست از یاری نظام برنداشتید.

وی اظهار کرد: اگر شما نبودید و ارادتان نبود به طور قطع سرنوشت آبادان همچون خرمشهر می شد پس باید قدر خودتان را بدانید.

دهدشتی با بیان اینکه مشکلات فراوانی پیش روی صیادان و لنجداران قرار دارد، تصریح کرد: فلسفه فراکسیون دریایی پیگیری مشکلات این قشر از جامعه بود که البته ما از روند انجام کارهای این  فراکسیون زیاد رضایت نداریم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صیادان و لنج داران نیاز به سوخت دارند و این حق واقعی آنان است، یادآور شد: مسئولان باید در دادن حق جلوتر از آنان باشند که البته در بحث تامین و اختصاص سهمیه سوخت این استان کوتاهی های زیادی شده است که باید هر چه سریعتر رفع شود.

دهدشتی از ناهماهنگی بین سازمان هدفمندی یارانه ها و شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور به عنوان دلیل این تاخیر نام برد و خواستار توجه جدی مسئولان در این زمینه شد.

وی از بیمه صیادان و لنجداران به عنوان دیگر مشکل این بخش نام برد و گفت: قانون و یا سلیقه ای در سازمان تامین اجتماعی وجود دارد مبنی بر اینکه لنجهایی با پنج خدمه مشمول تخفیف می شوند که در تلاشیم تا این موضوع را تا 10 نفر تسری دهیم.

دهدشتی با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن صیادان و لنجداران در زمره مشاغل سخت وزیان آور، افزود: بر اساس این قانون صیادان و لنجداران با 20 سال کارکرد می توانند بازنشسته شوند که البته سازمان تامین اجتماعی با شدت در مقابل این قضیه مقاومت می کند چرا که به دنبال منافع خودش است و نه غیر.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید یکوشید تا حق و حقوق خود را به طور کامل بگیرید، امید می رود تا بتوانیم مشکل این عزیزان را به طور جدی رفع کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد