سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان


نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:
این پول که امروز به میلیاردها تومان می رسد اگر به خوزستان پرداخت شود اهواز و چندین شهرستان دیگر گلستان می شود / بررسی کنید از یک برادر خوب و متدین و اصولگرا انتظار داریم در شیوه ها کمی تغییر بدهد اما در اصول که نباید تغییر کند و آدمهای آنچنانی را مسئول مجموعه خودش کند تا زنگنه به او بگوید خب شما فعلا در پست خود هستید! / به وزیر نفت گفتم کی قرار است این آقا را عوض کنید، گفت: ما عجله نداریم گفتم: معلوم است وقتی دارد تمام کارها و خواسته های سیاسی شما را آنجا انجام می دهد
سید شکرخدا موسوی؛ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در خصوص تذکر اخیر خود به وزیر نفت اظهار داشت: مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب هیچ قدمی برای خوزستان بر نمی دارد و از پرداخت  مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به استان شانه خالی کرده است.

حمید بورد؛ مدیرعامل شرکت ملی مناطق نتفتخیز جنوب
وی ادامه داد: این پول که امروز به میلیاردها تومان می رسد اگر به خوزستان پرداخت شود اهواز و چندین شهرستان دیگر گلستان می شود.

موسوی تصریح کرد: مدیر عامل مناطق نفت خیز جنوب باید از وزیر نفت قوی تر باشد چرا که 85 درصد منابع نفت و انرژی دست مناطق نفت خیز جنوب است.

وی افزود: بررسی کنید ببینید این آقا در طی یک سال و نیم گذشته که مدیرعامل شده است چندشغل ایجاد کرده است؟ جوانان خوزستانی باید برای اشتغال به کجا مراجعه کنند؟

نماینده مردم اهواز  گفت: بزرگترین شرکت ملی ایران و کل خاورمیانه ،شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که 50 هزار نفر پرسنل دارد ایا واقعا این شرکت در هرسال نباید 1000 نفر از جوانان این استان را جذب کند؟ 

وی تاکید کرد: شما بررسی کنید ببینید در مناطق نفت خیز جنوب چه خبر است؟

نماینده مردم اهواز افزود: از یک برادر خوب و متدین و اصولگرا انتظار داریم در شیوه ها کمی تغییر بدهد اما در اصول که نباید تغییر کند و آدم‌های آنچنانی را مسئول مجموعه خودش کند تا زنگنه به او بگوید خب شما فعلا در پست خود هستید!

وی بیان داشت: در مجلس بعد از نماز به وزیر نفت گفتم کی قرار است این آقا را عوض کنید، گفت: ما عجله نداریم گفتم: معلوم است وقتی دارد تمام کارها و خواسته های سیاسی شما را آنجا انجام می دهد.

مرجع/ رهیاب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد